Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Dans Edince Silahın Gitmesi (Webzen Updates)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cBaraN
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 45
  • Görüntüleme Görüntüleme 6K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

@searking96 yapmani önermem diyelim oyuncunun tekini oyundan atti oyun sebebini direk syserr düşer oyun sen syserr leri kontrol ederek bu sebepleri görüp sorunlari çözebilirsin oyuncular daha rahat bir oyun sunarsin :/ @cBaraN doğrumudur
 


Evet, bende beğenmediğimi dile getirdim. (Gerçi benim değil webzenin kodları, tamamen bire bir yazmayı seviyorum nedense. :P)

Teşekkürler, can. :)
Rica ederim.

Sanırım paylaşılmıştı, Teşekkürler.
Evet, hatalı paylaşılmıştı bende geçmişte yaptığım aklıma geldi hem kendi serverime ekledim hemde paylaşayım dedim.

@searking96 yapmani önermem diyelim oyuncunun tekini oyundan atti oyun sebebini direk syserr düşer oyun sen syserr leri kontrol ederek bu sebepleri görüp sorunlari çözebilirsin oyuncular daha rahat bir oyun sunarsin :/ @cBaraN doğrumudur

MySQL loglar dahil hiçbir logu kapatmam ve logsuz birşey yazmam açıkcası, aşırı işe yarıyor. Kritik buglar ve çökmelerde fikir sahibi olabiliyorsun.
 
@cBaraN dostum tersine mühendislik dediğin olayı biraz açar mısın ?
Webzen ile birebir olduğunu vs. nerden anlıyorsun.
Merak ettiğimden soruyorum
 
@cBaraN dostum tersine mühendislik dediğin olayı biraz açar mısın ?
Webzen ile birebir olduğunu vs. nerden anlıyorsun.
Merak ettiğimden soruyorum

Çok basite indirgersem client kısmına bakıp serveri ona göre yazmak diyebiliriz.

Webzen kodları derken tam olarak ne demek istiyorsun? Madem webzenin kodları niye tersine mühendislik ile yazdım dedin ki?
Olay sonunda
I. YMIR SOURCE VAKASI gibi olmasın. Bi' gerizekalı warningleri kapatıp bu ymir source demişti çünkü.

"Madem webzenin kodları niye tersine mühendislik ile yazdım dedin ki?"
Benim değil = çünkü binaryden bakarak yazdım.
Webzenin kodları = çünkü binaryden onların kodlara bakarak yazdım.
Ters Mühendislik = Aşk bu kızılötesi, yaralı müzesi, hareket edemem.


:( :( :( :( :(
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst