mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Zodiak Temple Pyhton And Server

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Bvural41
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 5K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben yazacağımi yazdim bosuna laf kalabaligi yapma rica ediyorum. Suan konuyla alakasiz yorum yapiyorsun yorumlarini sil milletin yorumlarini siliyorsun ya kendininkini sil de adaletini gorelim.
Laf kalabalığıymış, konuda zodiacın C# kısmını yazsınlar diye birşey yazdın açıklarmısın Mt2 nin C# ile ne alakası var ?
 
Laf kalabalığıymış, konuda zodiacın C# kısmını yazsınlar diye birşey yazdın açıklarmısın Mt2 nin C# ile ne alakası var ?

Yorumumu alintilayip bana C#'nin Metin2 oyununda yeri yok veya benim yanlis bildiğimi mutevazi bir sekilde doğrusunu söyleyerek dile getirebilirdiniz. Fakat kusura bakma ama siz ve birkaç moderatör daha hiç bir işe yaramiyorsunuz. Sadece ve sadece işiniz suçsuz ve haksiz yere insanlarin hesaplarini engellemek. Adamina göre muamele yapmak can bildiklerinizi kollayip, sizden olmayanlari Turkmmodan soğutmak. Umarım bu sade ve argo içeriği bulunmayan yorumum yuzunden hesabim engellenmez, çunku dusunuyorum cunku sizi sevmiyorum. sizden rahatsiz oldugumu belirtip, konuya baska bir moderatorun ilgilenmesini istiyebilir miyim?
 
Yorumumu alintilayip bana C#'nin Metin2 oyununda yeri yok veya benim yanlis bildiğimi mutevazi bir sekilde doğrusunu söyleyerek dile getirebilirdiniz. Fakat kusura bakma ama siz ve birkaç moderatör daha hiç bir işe yaramiyorsunuz. Sadece ve sadece işiniz suçsuz ve haksiz yere insanlarin hesaplarini engellemek. Adamina göre muamele yapmak can bildiklerinizi kollayip, sizden olmayanlari Turkmmodan soğutmak. Umarım bu sade ve argo içeriği bulunmayan yorumum yuzunden hesabim engellenmez, çunku dusunuyorum cunku sizi sevmiyorum. sizden rahatsiz oldugumu belirtip, konuya baska bir moderatorun ilgilenmesini istiyebilir miyim?
Kafamiza gore banladigimiz hesaplarin profilini at bakalım bi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst