HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Dediğiniz sistemler şuan aklımda zaten hocam.Mail onaylama programını yazıyoruz.İnternette olabilir fakat herşeyin kendime ait olmasını istiyorum
. Proxy konusunda da elite proxy satın alınmasını söylüyorum.İnternettekilerin ömrü çok kısa 
. Proxy konusunda da elite proxy satın alınmasını söylüyorum.İnternettekilerin ömrü çok kısa 
Lisanslama yaptınızmı peki ?Dediğiniz sistemler şuan aklımda zaten hocam.Mail onaylama programını yazıyoruz.İnternette olabilir fakat herşeyin kendime ait olmasını istiyorum. Proxy konusunda da elite proxy satın alınmasını söylüyorum.İnternettekilerin ömrü çok kısa
![]()
Lisanslamayı bir dost yapacağını söyledi.Ben lisansa gerek duymadım.Fakat bir kaç kişi lisans getirmemi söyledi.Dostlarımdan biride yapabileceğini söyledi.Beklemedeyim 

Deneme sürümü isteyecektim
. Programın işleyişini merak ettim. Proxy zaten mevcut. Kendi datalarım var büyük masraflarla oluşturduk ama bot için böyle program kullanmadık
. Programın işleyişini merak ettim. Proxy zaten mevcut. Kendi datalarım var büyük masraflarla oluşturduk ama bot için böyle program kullanmadık