HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Vegas sistemleri zaten wareze düşeli ne zman oldu herkesi elinde başka sitelerde mevcut hala niye vegas sistemi diye konuları kapatıyorsunuz ha bide resim kuralınıda düzenlenmesi gerek sistem söksünler fix alsınlar diye konuyu dosyanın sahibi paylaşıyorsa bunları kapatmamalısınız en başa biraz büyük şekilde files çalışmaz kod ve sistem sökmek içindir ibaresi koysunlar resim zorunluluğu kalksın ama belli başlı kullanıcılara örneğin daha önce forumda bulunan birinden kefil istensin
BUNU PAYLAŞTIM DİYE BÖYLE DİREK SİLERLERSE ŞAŞMAM
Son düzenleme:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Bu konuyla ilgili bir süredir çalışmalar yapıyoruz. Kısa süre içinde yeni düzenlemeler yapılacak
Yönetim de olupta files satislari yapanlar bile vegas sistemlerini kullanıyor. Adaletiniz , Tayyip Erdoğan ve İsrail ilişkileri gibi bize gelince yaptırım, siz olunca görmezden gel.
KatılıyorumVegas sistemleri zaten wareze düşeli ne zman oldu herkesi elinde başka sitelerde mevcut hala niye vegas sistemi diye konuları kapatıyorsunuz ha bide resim kuralınıda düzenlenmesi gerek sistem söksünler fix alsınlar diye konu sahibi paylaşıyorsa bunları kapatmamalısınız en başa biraz büyük şekilde files çalışmaz kod ve sistem sökmek içindir ibaresi koysunlar resim zorunluluğu kalksın ama belli başlı kullanıcılara örneğin daha önce forumda bulunan birinden kefil istensin
BUNU PAYLAŞTIM DİYE BÖYLE DİREK SİLERLERSE ŞAŞMAM
Vegas sistemleri zaten wareze düşeli ne zman oldu herkesi elinde başka sitelerde mevcut hala niye vegas sistemi diye konuları kapatıyorsunuz ha bide resim kuralınıda düzenlenmesi gerek sistem söksünler fix alsınlar diye konu sahibi paylaşıyorsa bunları kapatmamalısınız en başa biraz büyük şekilde files çalışmaz kod ve sistem sökmek içindir ibaresi koysunlar resim zorunluluğu kalksın ama belli başlı kullanıcılara örneğin daha önce forumda bulunan birinden kefil istensin
BUNU PAYLAŞTIM DİYE BÖYLE DİREK SİLERLERSE ŞAŞMAM
adam haklı o zaman vegasın sistemleri var diye fileste satmasınlar sonuçta ssitemler vegasa ait
elin olmayan kaldımıki.Vegas sistemleri zaten wareze düşeli ne zman oldu herkesi elinde başka sitelerde mevcut hala niye vegas sistemi diye konuları kapatıyorsunuz ha bide resim kuralınıda düzenlenmesi gerek sistem söksünler fix alsınlar diye konu sahibi paylaşıyorsa bunları kapatmamalısınız en başa biraz büyük şekilde files çalışmaz kod ve sistem sökmek içindir ibaresi koysunlar resim zorunluluğu kalksın ama belli başlı kullanıcılara örneğin daha önce forumda bulunan birinden kefil istensin
BUNU PAYLAŞTIM DİYE BÖYLE DİREK SİLERLERSE ŞAŞMAM
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
