HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhabalar mapımın questini bitirdim diğer mapımın videosunuda yarın atarım 
Dark of Wars çok yakında...

Dark of Wars çok yakında...
Şimdi şöyle diyicem sadece yabancı forumlardan alınan şeyleri burda kendi adıyla paylaşana coder dersiniz ben sıfırdan eklediğim tek tek uğraştığım questini benim yazdığım mapa emeğim yüzünden "mapım" diyorum bu normal birşey 1 haftam gitti ama başka insanlar 3 - 4 satır kod alır diğer forumlardan isim vermiyim #include ayarlarının ismini değiştirir yada importlardan ismini kendi yapar o coder mi olur ? ben emeğim yüzünden "mapım" diyorum
keşke laf etmeden konunun başlığına baksaydın

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Kilitli
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 56
- Görüntüleme
- 6K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 2K

başarılar