HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Bilyoner.com Kadınlar Basketbol Süper Ligi play-off çeyrek final ikinci maçında Beşiktaş'ı 79-64 yenerek seriyi 2-0 kazanan Fenerbahçe Başantrenörü Valerie Garnier, galibiyetten dolayı mutlu olduğunu ancak play-off'larda ilerlemek için daha dikkatli olmaları gerektiğini ifade etti.
Yarı finaldeki rakiplerini beklediklerini aktaran Garnier, "Yarı finale yükseldiğimiz için mutluyuz. Kazandık çünkü hücumda yüksek yüzdeyle oynadık. Beşiktaş'a çok fazla ikinci şut şansı verdik. Gelecek maçlarda bu, takımım adına problem oluşturabilir. Beşiktaş'a karşı 12 hücum ribaundu kaybettik ve 15 top kaybı yaptık. Bizden fazla şut kullandılar. Eğer play-off'larda devam etmek istiyorsak bunları geliştirmemiz gerekiyor." diye konuştu.
Yarı finaldeki rakiplerini beklediklerini aktaran Garnier, "Yarı finale yükseldiğimiz için mutluyuz. Kazandık çünkü hücumda yüksek yüzdeyle oynadık. Beşiktaş'a çok fazla ikinci şut şansı verdik. Gelecek maçlarda bu, takımım adına problem oluşturabilir. Beşiktaş'a karşı 12 hücum ribaundu kaybettik ve 15 top kaybı yaptık. Bizden fazla şut kullandılar. Eğer play-off'larda devam etmek istiyorsak bunları geliştirmemiz gerekiyor." diye konuştu.
