HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
elinde varsa atabilir misin acabaturkmmo'da yok o sistem yabancı forumlardan aldım. linkinin bilmiyorum.
yok silmişim.
elinde varsa atabilir misin acaba
Arkadaşlar bildiğiniz gibi v4 de sıfırdan başladım.
Fakat v4'de direk başlamadan önce
v3'ü %90'dan %95'e çıkardım. aslında %90 kadar geliştirme yaptım ama %180 olamayacağı için neyse v3 extra olarak bu filesi paylaşacağım. v3 den ayrı linki olacaktır.
files özelliklerini akşam duyuracağım.
Bir kaç ses ve uyarı düzeltmesi yapıp filesi inşallah bu gece paylaşacağım.
Küçük bir görsel atıyorum metin2'de ki son pet ve bineklerden questlerini ve modellerini ayarlamak çok zamanımı aldı.
çoğu syserr'ı düzeltmiş olsam da yeni moblardan dolayı çok fazla syserr var onları yetiştiremez isem.
filesi yarında paylaşabilirim.
Bu gece paylaşmaya çalışacağım. Herkese kolay gelsin.
Fakat v4'de direk başlamadan önce
v3'ü %90'dan %95'e çıkardım. aslında %90 kadar geliştirme yaptım ama %180 olamayacağı için neyse v3 extra olarak bu filesi paylaşacağım. v3 den ayrı linki olacaktır.
files özelliklerini akşam duyuracağım.
Bir kaç ses ve uyarı düzeltmesi yapıp filesi inşallah bu gece paylaşacağım.
Küçük bir görsel atıyorum metin2'de ki son pet ve bineklerden questlerini ve modellerini ayarlamak çok zamanımı aldı.
çoğu syserr'ı düzeltmiş olsam da yeni moblardan dolayı çok fazla syserr var onları yetiştiremez isem.
filesi yarında paylaşabilirim.
Bu gece paylaşmaya çalışacağım. Herkese kolay gelsin.
Arkadaşlar bildiğiniz gibi v4 de sıfırdan başladım.
Fakat v4'de direk başlamadan önce
v3'ü %90'dan %95'e çıkardım. aslında %90 kadar geliştirme yaptım ama %180 olamayacağı için neyse v3 extra olarak bu filesi paylaşacağım. v3 den ayrı linki olacaktır.
files özelliklerini akşam duyuracağım.
Bir kaç ses ve uyarı düzeltmesi yapıp filesi inşallah bu gece paylaşacağım.
Küçük bir görsel atıyorum metin2'de ki son pet ve bineklerden questlerini ve modellerini ayarlamak çok zamanımı aldı.
çoğu syserr'ı düzeltmiş olsam da yeni moblardan dolayı çok fazla syserr var onları yetiştiremez isem.
filesi yarında paylaşabilirim.
![]()
Bu gece paylaşmaya çalışacağım. Herkese kolay gelsin.
hile engel olsa güzel olurdu
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 259
- Görüntüleme
- 35K
- Cevaplar
- 44
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 11
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 76
- Görüntüleme
- 18K
- Kilitli
Altın Konu
⭐️ 1-99 & 1-105 NEWSCHOOL SERVER FİLES ⭐️
- Cevaplar
- 69
- Görüntüleme
- 18K
