HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Fenerbahçe, evinde Aytemiz Alanyaspor ile kozlarını paylaştı. Başakşehir zaferi sonrası taraftarları önüne çıkan Sarı-Lacivertliler, Giuliano (2) ve Fernandao'nun golleriyle 3-0 kazandı.
Mücadelenin ardından A Spor'da değerlendirmelerde bulunan spor yorumcusu ve eski hakem Erman Toroğlu, çarpıcı değerlendirmelerde bulundu.
İşte Toroğlu'nun açıklamaları:
"İlk yarıda 6 tane pozisyon var. Üçü Fenerbahçe'nin 3 Alanyaspor'un. Fenerbahçe'nin üç pozisyonu ikisi gol oldu bir tanesi direğe vurdu. Gol olanlardan bir tanesi ofsayt. Fernandao'nun attığı gol 1 metre ofsayt. Artık çarşı karışacak. Alanya girdiklerini kaçırdı. Maçın özeti bu."
'Fenerbahçe keyif vermiyor'
"Fenerbahçe hiç bir halt oynamıyor. Alanyaspor kendi yağınla oynuyor. Fenerbahçe tecrübesiylen götürüyor. 4-0, 5-0 olabilir. Fenerbahçe keyif vermiyor, Beşiktaş keyif vermiyor, sadece Galatasaray biraz keyif veriyor. Başakşehir de eskisi gibi pek keyif vermiyor."
Mücadelenin ardından A Spor'da değerlendirmelerde bulunan spor yorumcusu ve eski hakem Erman Toroğlu, çarpıcı değerlendirmelerde bulundu.
İşte Toroğlu'nun açıklamaları:
"İlk yarıda 6 tane pozisyon var. Üçü Fenerbahçe'nin 3 Alanyaspor'un. Fenerbahçe'nin üç pozisyonu ikisi gol oldu bir tanesi direğe vurdu. Gol olanlardan bir tanesi ofsayt. Fernandao'nun attığı gol 1 metre ofsayt. Artık çarşı karışacak. Alanya girdiklerini kaçırdı. Maçın özeti bu."
'Fenerbahçe keyif vermiyor'
"Fenerbahçe hiç bir halt oynamıyor. Alanyaspor kendi yağınla oynuyor. Fenerbahçe tecrübesiylen götürüyor. 4-0, 5-0 olabilir. Fenerbahçe keyif vermiyor, Beşiktaş keyif vermiyor, sadece Galatasaray biraz keyif veriyor. Başakşehir de eskisi gibi pek keyif vermiyor."
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 142
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 120
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 179
