xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Erman Toroğlu'ndan Pepe yorumu!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Carissa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 117

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Süper Lig'in 22. haftasında Beşiktaş, deplasmanda Atiker Konyaspor ile 1-1 berabere kaldı. Hakem Alper Ulusoy'un kararlarının damga vurduğu maçı eski hakem ve spor yorumcusu Erman Toroğluyorumladı.

İşte Erman Toroğlu'nun değerlendirmeleri:

"KONYASPOR 7-0-3 OYNADI"

Maçın ana fikri Mehmet Özdilek'te. Konya'da Beşiktaş normal oynuyor. Yalnız voleybol maçı vardır ya bir grup bir tarafta, bir grup bu tarafta. Konya'nın hücumcuları ve savunmacıları ayrı telden çalıyor. İleride 3 forvet ortada hiçbir şey yok. Topu kim getirecek? Tamam Eto'o, Jahovic iyi de o topu oraya getirmen lazım. Atiker Konyaspor 7-0-3 sistemiyle oynadı!
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst