HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
this application is protected by DNGuard HVM Demo version diye hata alıyorum sorun nedir acaba?
videodaki şekilde yapıyorum cmd ekranı geliyor 1 basıp enterlıyorum öyle kalıyor ne yapmam lazım ?
Hata değil o evet de geç program koruması hakkında bilgi veriyorthis application is protected by DNGuard HVM Demo version diye hata alıyorum sorun nedir acaba?
markmt2.bin'i sürükle H4x.exe'yevideodaki şekilde yapıyorum cmd ekranı geliyor 1 basıp enterlıyorum öyle kalıyor ne yapmam lazım ?
malesef açılmıyor arkasından time expired hatası veriyor kapanıyorHata değil o evet de geç program koruması hakkında bilgi veriyor
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 2K
