Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

"Ligde istikrar yok"

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cagataye95
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 354

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Mustafa Denizli ligde istikrarlı bir tablonun olmadığını ve bunun da keyif verdiğini söyledi. Denizli, takımının dün sabah antrenmanı öncesinde basın mensupları ile yaptığı sohbet sırasında, şu açıklamaları yaptı:
Öyle bir lig ki her hafta her şey değişebiliyor. G.Saray, F.Bahçe puan kaybetti. Trabzon 2 haftadır kazanamıyor. İstikrarlı tablo yok. Daha önce 26. haftadan kastım, tablonun bu şekilde olabileceği yönündeydi. Bu durum 30 ve 32. haftada da olabilir.
Gökhan Zan ikinci iğnesini oldu. Cumaya kadar Almanya'da kalacak. Kendisini göndermemin bir amacı, hem bize, hem milli takıma yetişmesi içindi. Kendisi sağlıklı olduğu zaman milli takımda oynayabilen bir oyuncu.
Sivas'taki hava şartlarını takip ettiriyorum. Hergün bana rapor veriliyor. Orta Anadolu ve Sivas kar gösteriyor. Programız cuma günü netleşecek. Program değişebilir. Hava şartları beklediğimizden kötü olursa çarşamba günü Sivas'a gidebiliriz.
Türkiye'nin beklenmedik puan kayıpları olmuş olabilir. Bu yüzden İspanya maçları her şey demek değildir. İçeride ve dışarıda kazanabileceği maçlar mevcut.
Düşüncem yok, dileğim var. Hamburg'un, pılı pırtısını toplayıp gitmesi dileğim. G.Saray'ın eksiği çok ama bu maçlar eksiklikleri aratmayacak maçlar.
Fatih Terim ile İbrahim Toraman arasında bir sorun olduğunu sanmıyorum. Futbolcu hazırsa ve hoca yeterli görüyorsa, onu kadroya alır. Yine İbrahim Toraman'ı isterse, alabilir.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst