noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Cmd ile ip üzerinden mesajlaşma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TurkiyemMt2
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 485

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Öncelikle bir bat dosyası oluşturuyoruz ve verilen kodları yapıştırıyoruz

Kod:
@EcHo off
:A
Cls
echo TypeIPAddress
set /p n=IPAddress:
set /p m=Message:
net send %n% %m%
Pause
Goto A
Komut istemini açın (cmd) veya toplu dosya konumuna gidin(kaydettiğiiz dosyayı acın)
notepad dosyasını açın.

Eğer dosyayı nasıl açıcagınızı bilmiyosanız sadece kaydettiğimiz bat dosyasına tıklayın veya cmd yi acıp aynı kodları yazıp entera basın

açtıktan sonra size
Şimdi IPAddress soracaktır.

mesaj göndermek istediğiniz kısının IP adresini girin.
enter diyin

Şimdi mesajınızda ne yazacagını size soracaktır.
yazıcagınız metni girin ve entera basın

Not:
Eğer sistemin cmd bağlantı kurmasını istiyorsanız chat yapmak icin karşıdaki kullanıcı ile sizin aranızdan bağlantı olması için karşıdaki kullanıcının cmd yi acıp aynı komutları yazması gerekmektedir
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst