OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

''ORMAN'IN HEYKELİ DİKİLMELİ''

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Lightning
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 194

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

467

Sempatik tavırları ve üst üste şampiyonluklarla taraftarınların gönlünde taht kuran başkan Fikret Orman'a eski başkanlardan Serdar Bilgili'den de övgü dolu sözler geldi.

TRT Spor'a konuşan Serdar Bilgili, başkanın hâlâ hak ettiği değeri göremediğini belirterek "Fikret Orman, Süleyman Seba'dan sonra en başırılı başkan. Kulübü zor şartlarda aldı, stadı bitirdi, ciddi transferler yaptı. Şampiyonluklar da geldi. Ama hak ettiği saygının gösterildiğini düşünmüyorum. Beşiktaş camiasının Fikret başkanı omzuna alıp gezdirmesi, heykelini dikmesi lazım" yorumunu yaptı. Orman'ın kesinlikle devam etmesi gerektiğinin de altını çizen Bilgili, tekrar Beşiktaş başkanlığına aday olup olmayacağın ile ilgili de "4 yıl boyunca iyisi kötüsüyle bu işi yaptım. Görevi bıraktığımda bir daha aday olmayacağımı söyledim. Sözümün arkasındayım" diye konuştu.
.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst