OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Ölümü Öldürdük

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ProGamerS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 150

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!



olumu_oldurduk__9345468.jpg

"Çözülen bir yün yumağı akıp giden günlerimiz mezar taşlarından suskun sessiz sitemsiz”

Sözün bittiği yerde, mücadelesini yaşamı boyunca gösterişsiz ve sessiz sitemsiz sürdüren, öyle böyle değil gerçekten “iyi bir Beşiktaşlı” dostu yitirdik. Şehir dışındaydım yetişemedim cenazesine ama “hiçbir şey ölmez herşey yaşar”ı iyi bilenlerdendim. Başka bir boyuta geçen Hilmi kardeşimin hepimiz gibi dualarımla yanında olmaya çalıştım.

Geçmişi geri sararsınız ya film şeridi gibi, onunla ilgili o kadar çok şey aklına geliyor ki insanın, hani aynı kuşaktan olup bu yaşa gelen her birimiz için iyi ya da kötü ardımızdan kırk tane laf konuşulmuştur ama Hilmi, “kötü” konuşulan hiçbir şeyi olmayan belki bir - iki kişiden biriydi. Bugün sevgili Masis Kuyumcu ile telefonda laflarken Hilmi ile ilgili anıları sıraladık, rahmetle anarak. Sessiz bir Beşiktaşlılık misyoneriydi Hilmi. Neler mi yapmadı ?

Basketbol altyapımızın katıldığı Pamukspor’un yaptığı bir turnuva da en çok sayı atacak oyuncuya her maç armağan vereceğini söyleyen Hilmi’nin teşvikiyle 7-8 maçlık serinin sonunda takım şampiyon olurken, Hilmi her maç sözünde durarak en çok sayıyı atan oyuncumuza Kartal Yuvası’ndan aldığı armağanları verdi.

Daha mı ?

Basketbol alt yapısına Türkiye Şampiyonasına giderken şampiyon olun sürprizim var diye yolladı. Takım şampiyon olup döndüğünde çocuklarımızı, kendi fotoğraflarının olduğu pasta ve Hilmi’nin yine Kartal Yuvasından aldığı armağanlar bekliyordu.

Biter mi ? Bitmedi elbette...

Süleyman Seba spor salonundaki antrenman da kullanılan Kukaların turuncu olduğunu olduğunu görünce Beşiktaş’ta renkli şey olmaz deyip Siyah ve Beyaz boyalar aldırıp kukaları boyatacak kadar siyah-beyaz aşka tutulmuş bir yürekti Hilmi .

Onun her çalışması alt yapıda ki ve her yerdeki çocukları iyi bir Beşiktaşlı yapabilmeye yönelik gayretti. Fikret Orman’ın Tesislerden sorumlu yönetici olarak bulunduğu Serdar Bilgili Yönetimin de Fikret Orman’ı ikna ederek, stadımızda çocukların rahat maç izleyebilmesi için çocuk locası oluşturulmasını sağlamıştı.

Satranç takımımıza verdiği destek ve katkılar, Kartal Yuvasından Lisanslı ürün alınması konusunda gayretleri, 100. Yıl da eski açıkta yapılan görsel bir çok organizasyonun, “Hepimiz Zenciyiz” pankartının fikir ve emekleriyle katkısının sahibiydi Hilmi...

Neşe kaynağımızdı da... Öyle ki aramızda Hilmi Başkan diye çağırmamızı Serdar Bilgili Yönetimi sırasında Kapalı tribünde yeni açığa doğru oturduğumuz üst tarafta tezahürata çevirince, Serdar Bilgili’nin bir çok arkadaşımızı “Hilmi kim ? “ diye arayınca işi iyice makaraya sarıp Hilmi’ yi gönüllerimizin başkanı yapmıştık...
O Sevdasını asla terketmeyeceklerdendi... Çünkü kendi yaptırdığı pankartında “ BİZİM KORKUMUZ ÖLÜM DEĞİL, SENDEN AYRI KALMAK” diye “ölüm bize tozlu yol olur” diye ölümü, Beşiktaş’tan büyüksün mü ki ? diye iteleyenlerdendi.

Uğurladık Hilmi’yi sonsuzluktaki kapalıya, “savrulan yapraklar gibi akıp giden günlerimiz cenaze törenlerinde sessiz sitemsiz” dediği gibi şairin.
Sessiz, gösterişsiz bir Beşiktaşlıyı anılarıyla, dualarla uğurladık...

“Bir kitaba başlar gibi koşarken yavaşlar gibi ölen arkadaşlar gibi sessiz sitemsiz” hallerdeydik belki ama Beşiktaşlıydık. “Ölümü öldürüp” değerlerimizi ölümsüz yapmayı bilenlerdendik.

Hilmi’nin sessiz sedasız Beşiktaşlılığı yayma ve tebliğ görevini bayrak yarışı gibi devraldık. Eski açıkta D03 19 numaralı koltuğunun Kulübe her yıl parası ödenerek bir Üniversiteli kardeşimize burs verilerek anısının yaşatılacağı açıklamasını yaptı BJK Dernekler komitesi eşbaşkanı Batur Gültekin. Biliyorum ki daha niceleri gelecek.

Ne sen öldün Hilmi kardeşim ne de Beşiktaş senden ayrı... Çünkü biz yine “Ölümü Öldürdük...”

Nur içinde cennet bahçelerin de sonsuza kadar huzur içinde ol....

Ne mutlu ki hala aramızdasın, ne güzel ki iyi ki varsın !

fuat.cimen@gmail.com

Not: Şiir sözleri Yağmur Atsız “günlerimiz” şiirinden alıntıdır.
- FUAT ÇİMEN - HABER1903 -
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst