xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

K2 veda zaman gelmedi mi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan turkmmo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 433

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

k2 artık bırakma zamanı gelmedi mi bu zamana kadar oynadık hacklendik ne destekelrini gördük k2 nin bize .İsteseler bu hack olayının önüne geçemezler mi sonuçta senin itemlerini bilen istediği anda isteği cara rolbeck ve en önemlisi de senin çalınan itemlerinin hangi cara gittiği onu da geç senin oyunda yaptığıun bütün işlemleri k2 bilmiyor mu sanki arkadaşlar k2 bizi özellikle biz türkleri piyon yapmış kullanıyor siz hiç duydunuz mu yabancı bir kişinin hack yediğini ben açıkcası duymadım.Artık yeter K2 biz türklere piyon muameleri yapıyor biz hala bu ********lere para ödeyip oyun oynuyorurz ne iyiliklerini gördük boşu boşuna zamanımız gidiyor onca emek harca carın gitsin ve sana k2 nin sölediği söz şu size bu konuda yardımcı olamayacağız neden yazık değilmi arkadaşlar biz türkler hepimiz bırakalım k2 de anlasın hackerlar da varsınlar birlikte oynasınlar haksız mıyım k2 nin bizi sömürdüğü artık yeter ...

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst