OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

notto0606 - scorpion1453 Veda...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan notto0606
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 949
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Herkese Merhabalar:

Tam olarak 6 yıldır forumdayım. İlk olarak pvp serverlere bakmak için girdiğim foruma 2016 yılında tek hesap olarak kayıt oldum. Metin2 - Dev bölümüne merak sardığım zamanlar hiç bu durumlara gelebileceğimi düşünmüyordum. Bir çok şey öğrendim, gördüm.

Artık bırakıyorum. Bir oyun için, bir kod parçası için dostluklarını yok eden insanlar yüzünden. Sırtdan bıçaklamaya alışkın olan insanlar yüzünden. İlk olarak abi çekip sonra istediği olmayınca kötüleyen insanlar yüzünden. Evet. Artık bırakıyorum. Bırakıyoruz.

Metin2 işleri boş olduğunu geç anlasakta anlamayı başardık. @scorpion1453 kardeşimle laflarken "neden?" sorusunu kendimize sorduk. O soruyu sizde kendinize sorun

Neden metin2, kazanç içinmi?, kendini göstermek içinmi?,

Bunları kendinize sorun, ondan sonra bi düşünün.

Bu metin2 işinde birçok düşmanımız oldu. İsimlerini tek tek verip bunları burda rencide etmek istemiyorum. Gerçek yüzlerini göstermek istemiyorum. Hepsinin gerçek yüzünün bir kanıtı var!

Bizden bu kadar @notto0606 ve @scorpion1453 piyasada yoktur.

Herkes kendisine iyi baksın. Sağlıcakla kalın.
 
Herkese Merhabalar:

Tam olarak 6 yıldır forumdayım. İlk olarak pvp serverlere bakmak için girdiğim foruma 2016 yılında tek hesap olarak kayıt oldum. Metin2 - Dev bölümüne merak sardığım zamanlar hiç bu durumlara gelebileceğimi düşünmüyordum. Bir çok şey öğrendim, gördüm.

Artık bırakıyorum. Bir oyun için, bir kod parçası için dostluklarını yok eden insanlar yüzünden. Sırtdan bıçaklamaya alışkın olan insanlar yüzünden. İlk olarak abi çekip sonra istediği olmayınca kötüleyen insanlar yüzünden. Evet. Artık bırakıyorum. Bırakıyoruz.

Metin2 işleri boş olduğunu geç anlasakta anlamayı başardık. @scorpion1453 kardeşimle laflarken "neden?" sorusunu kendimize sorduk. O soruyu sizde kendinize sorun

Neden metin2, kazanç içinmi?, kendini göstermek içinmi?,

Bunları kendinize sorun, ondan sonra bi düşünün.

Bu metin2 işinde birçok düşmanımız oldu. İsimlerini tek tek verip bunları burda rencide etmek istemiyorum. Gerçek yüzlerini göstermek istemiyorum. Hepsinin gerçek yüzünün bir kanıtı var!

Bizden bu kadar @notto0606 ve @scorpion1453 piyasada yoktur.

Herkes kendisine iyi baksın. Sağlıcakla kalın.

Elveda..
 
Herkese Merhabalar:

Tam olarak 6 yıldır forumdayım. İlk olarak pvp serverlere bakmak için girdiğim foruma 2016 yılında tek hesap olarak kayıt oldum. Metin2 - Dev bölümüne merak sardığım zamanlar hiç bu durumlara gelebileceğimi düşünmüyordum. Bir çok şey öğrendim, gördüm.

Artık bırakıyorum. Bir oyun için, bir kod parçası için dostluklarını yok eden insanlar yüzünden. Sırtdan bıçaklamaya alışkın olan insanlar yüzünden. İlk olarak abi çekip sonra istediği olmayınca kötüleyen insanlar yüzünden. Evet. Artık bırakıyorum. Bırakıyoruz.

Metin2 işleri boş olduğunu geç anlasakta anlamayı başardık. @scorpion1453 kardeşimle laflarken "neden?" sorusunu kendimize sorduk. O soruyu sizde kendinize sorun

Neden metin2, kazanç içinmi?, kendini göstermek içinmi?,

Bunları kendinize sorun, ondan sonra bi düşünün.

Bu metin2 işinde birçok düşmanımız oldu. İsimlerini tek tek verip bunları burda rencide etmek istemiyorum. Gerçek yüzlerini göstermek istemiyorum. Hepsinin gerçek yüzünün bir kanıtı var!

Bizden bu kadar @notto0606 ve @scorpion1453 piyasada yoktur.

Herkes kendisine iyi baksın. Sağlıcakla kalın.

ilk pvp server files zamanlarını hatırlarım emre-28 vardı redumt2 metin33 metin2 pvp maxmi vs vs kimler bırakmadıki şuna emin ol 2018 2019 seneleri metin2 pvpnin son seneleridir dediklerine kesinlikle katılıyorum bu arada youtubedende takip ediyorum seni başarılarının devamını dilerim kolay gelsin.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst