HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
BEYLER BU KONUYU NASIL SİLİCEM SERVERA GELMEYİN YAKINDA KAPANACAK KONUYU KAPATIRSANIZ SEVİNİRİM
Son düzenleme:
Merhaba arkadaşlar size birkaç aydır oynadığım bir yabancı serverı tanıtacağım. Oyun pvp ana dili ingilizce ama client üzerinden türkçe yapabilirsiniz.Server gerçekten eşsiz bir server, serverda tek Türk benim böyle kaliteli pvp server hayatımda görmedim. Sadece diğer türk kardeşleriminde bilmesi için tanıtmak istedim lonca falan kurarız diyehiçbir kazancım vs yok.
*Level sınırı 250 ama size öyle kolay gelmesin kasması o kadar kolay değil benim 250 ye ulaşamak 2 haftamı aldı.
*Bir sürü boss var farklı + basma eşyalarını düşüren.
*Savunmalar18 hp5000 karşı güçler30 Statüler15 maksimum(Bunlar full oranlar 10-15 savunmada geliyor, 20karşı güçte geliyor, 10 statüde full oran getirmek gerçekten zor)
*Edit yok yalnız oyun içi kazandığınız DC ile(Eventlarla, Kestiğiniz bosslarla kazanabilirsiniz) itemlerinizi yapabilirsiniz. Bedeli 12.000 DC örneğin 12.000 DC biriktiği zaman atıyorum ayakkabımı yaptırıcam 5000hp 18 çift el 18 kılıç 18 bıçak 18 ok yaptırabilirim bunun oyun içi efsun botu ile gelmesi imkansız gibi bir şey.
*GM lerin hepsi yaşını başını almış insanlar serverin coderı 30 küsür yaşlarında Coması 40 yada 50 lerinde bir kadın 2 çocuğu var..
*Hergün event yapılıyor hayatımda görmediğim eventler ve gerçekten zevkli.
*Kısaca böyle bu arada oyun içi nickim: Raven gelirseniz yardımcı olurum arkadaşlar lonca falanda kurarız zevkli olur türkün gücünü gösteririz
*Server 4-5 ay önce 10 online varken de kapanmamış şuanda 100 online'ı görüyor kapanması çok zor(imkansız demiyorum her pvp kapanabilir ama en son kapanacak server görünümünde )
*Site:Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
*Başka aklıma bir şey gelmiyor sorunuz varsa cevaplarım
Son olarak birkaç resim:![]()
![]()
![]()
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Kayıt olamadım bir türlü. Mail gelecek diyorlar ama gelmiyor
Kayıt olamadım bir türlü. Mail gelecek diyorlar ama gelmiyor
Spam olarak geliyor istenmeyen maillere bak
orayada baktım yok neyse artıkSpam olarak geliyor istenmeyen maillere bak
bu kadar ugrastıgıma değmedi sildim zaten 
Gözünden kaçmıştır bir sürü kişi geldiorayada baktım yok neyse artıkbu kadar ugrastıgıma değmedi sildim zaten
![]()

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 91
