mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Vectors Server Filesi 40K *SONUNDA SİZLERLE*

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan necaticeza45
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba arkadaşlar ben necaticeza45
Namı diğer ncp80 :)

Forumlarda birçok şekilde adım geçmektedir. Belki bu benim ilk server files paylaşımım olucak.
Ama Birçok filesi 40K 'ya çekmeyi ve burada paylaşmayı düşünüyorum. Sistemleride eklemeyi düşünüyorum ,
Server Filesler kaliteli olmazsa Oyuncu oyundan zevk almaz :)
Evet bugün yukarıdada dediğim gibi Vektör Abimizin 34K Filesini 40K 'ya çıkarttım ve artık zamanı geldi paylaşıyorum.

Filese birkaç yeni özellik eklendi. Zaten bunlar olması gereken sistemler. Neyseki ben bu şekilde olması gerektiği yönündeyim.

Şu adresten Vectors 40K filesine eklenen sistemleri görebilirsiniz :
https://forum.turkmmo.com/konu/3580075-vectors-server-filesini-40k-ya-cikarttim/

Vektör abimiz bu fileste bir oynama yapmış galiba marketlerde şebnemler var kaldırabilir isteyen
Çırak sandığı açılmıyor düzenlenmesi gerek. (Eğer link atarsanız ben filese eklerim ve konuya eklerim)
Zırhçıda 90 lwl üstü zırhlar bulunuyor onlar değiştirilmesi lazım. Eğer emek kuracaksanız!

Silahçıyıda değiştirin bukadarı yeterli olucaktır. Başka oynama yapılması gereken yer hatırlamıyorum.

Fileste ne var ne yok açıklamıyacam yukarıda zaten link verdim kocaman yazı yazıyor filese eklenenleri görebilirsiniz diye oyüzden birkere daha açıklama gereği duymuyorum. Ayrıca beni sorgulamaya kalkmayın.
Bu nedir şu nedir biraz kendiniz uğraşın.

Vectors serverfiles.tar.gz :


Vectors MySQL tar.gz :


Full Pack (Client):


Client Source:


GAME & DB Source(Oyun ve database source dosyası):


VİRÜSTOTAL NİYE EKLEMEDİN DEMEYİN NOT BIRAKIYORUM!!
NOT !!: AKŞAM VİRUSTOTAL SONUÇLARI EKLENECEKTİR. EKLEMEYECEĞİM DEMİYORUM EKLEYECEĞİM AMA NEZAMAN AKŞAM EKLEYECEĞİM OYÜZDEN ŞİMDİLİK SABIRLA BEKLEMENİZİ RİCA EDER BÜYÜKLERİMİN TEKER TEKER ELLERİNDEN ÖPERİM.

NOT 2 !! : VERDİĞİM SERVERİNFO.PY 'yi kullanın Link :

IP'yı düzenlemeniz yeterlidir. Direk oyuna gireceksiniz zaten

Navicat şifresi : dolunay olması lazım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst