HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhaba arkadaşlar sizlere "Carmasin Mt2" nin Site Panelini Vericeğim.
Yalnız bilmeyenler için söyleyim bu panelin çalışması için ilk önce MHMS Panelini kurmanız gerekmekte.
MHMS Paneli Bu Konudan İndirebilirsiniz.
Link
Şimdi gelelim kuruluma indirdiğiniz temayı MHMS Panelinin kurulu olduğu yerdeki temalar klasörüne atmalısınız.
Daha sonra admin panelinize girerek "CarmasinMt2" ismindeki temayı seçiyorsunuz,
Tanıtım;
PANEL;
------------------------------------------------------------------------
Ayar yapılacak yerler;
index.php
Bunun dışında hiç birşey ellemeyiniz.!
------------------------------------------------------------------------
Kurulum;
.rar dan Çıkan Dosyaları FTP /temalar Atıp Kullanabilirsiniz.
------------------------------------------------------------------------
Gümbür Gümbür Geliyoruz
------------------------------------------------------------------------
@Leons1997 @greyder54
Yalnız bilmeyenler için söyleyim bu panelin çalışması için ilk önce MHMS Panelini kurmanız gerekmekte.
MHMS Paneli Bu Konudan İndirebilirsiniz.
Link
Şimdi gelelim kuruluma indirdiğiniz temayı MHMS Panelinin kurulu olduğu yerdeki temalar klasörüne atmalısınız.
Daha sonra admin panelinize girerek "CarmasinMt2" ismindeki temayı seçiyorsunuz,
Tanıtım;
PANEL;
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
------------------------------------------------------------------------
Ayar yapılacak yerler;
index.php
Bunun dışında hiç birşey ellemeyiniz.!
------------------------------------------------------------------------
Kurulum;
.rar dan Çıkan Dosyaları FTP /temalar Atıp Kullanabilirsiniz.
------------------------------------------------------------------------
Gümbür Gümbür Geliyoruz
------------------------------------------------------------------------
@Leons1997 @greyder54
Moderatör tarafında düzenlendi:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Yorumlariniz için teşekkür ediyorum.
Hayırlı olsun wmcp olanınıda paylaşan çıkarsa ne güzel olurdu
Teşşekürler.
Teşekkürler.
Öğeyi görmek için üye olmalısınız.no config.php ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 30
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 21
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 3K

