HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
dun aksamdan beri crossfire`a giremiyorum. sayfa aciliyor adimi sifremi yaziyorum ve start butonuna basiyorum biraz bekliyorumsonra dc veriyor
ARKADASLAR YARDİM EDİN ......!!!!!
ARKADASLAR YARDİM EDİN ......!!!!!
pm attim gitmemis dostum anlamadim dinle olay şu 2 aksam once dısarıdan eve geldim crossfire i actim adimi sifremi yazdim baslangic sayfasinda kaldi 2-3 dakika sonra dc verdi ve acilmadi hala da oyle butun arkadaslar bakin mesaj yazin lutfen yardimlarinizi bekliyorum lutfen ...............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 315
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 567
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 841
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 521

