mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Badmintoncular tam gaz!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Numerian
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 233

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Badminton Erkek Milli Takımı, 2020 Tokyo Olimpiyatları hazırlıklarını Endonezya'nın başkenti Jakarta kentinde sürdürüyor.

Badminton Federasyonundan yapılan açıklamaya göre Badminton Erkek Milli Takımı, 2020 Tokyo Olimpiyatları hazırlık sürecinde 3 Mart-15 Nisan tarihlerinde Endonezya'nın Bandung şehrinde gerçekleştirdiği kampın ardından 3 Haziran Cumartesi gününden itibaren bu kez başkent Jakarta'da kampa girdi.

Tangkas Kulübündeki yapılan ve 23 Haziran Cuma günü sona erecek kampta sporcular Emre Lale, Muhammed Ali Kurt ve Murat Şen yer alıyor.

Federasyon Başkanı Murat Özmekik, badmintonda kota sisteminin dünya sıralamasına puan veren müsabakalarda puan toplamaya dayandığına dikkati çekti.

2016 Rio Olimpiyatları'ndan sonra ara vermeksizin müsabakalara sporcu göndermeye devam ettiklerini belirten Özmekik, "Bu nedenle bir sporcunun asgari olarak yılda 20 müsabakaya gitmesi gerekiyor." dedi.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst