HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
SA arkdaşlar hepinize,bildinizi üzere kısa bir süre önce kapanan cengizhan 2 oyunun pvp serveri kurulabiliyor şuan hatta aktif oyuncusu olan 2 server var.
Bende kurabiliyorum,fakat oyun çin oyunu oldugu için içerin %30-35 çince dir, her şey dogru bir şekilde kuruyorum oyuna giriş yapıyorum,fakat elimde gm tool ve gm kodları olmadıgı için pek bir şey yapmak mümkün değil eğer bu konu hakkında bilgisi olan varsa facebook üzerinde yada bu forumdan bana ulaşabilir mi ?
facebook:///
Bende kurabiliyorum,fakat oyun çin oyunu oldugu için içerin %30-35 çince dir, her şey dogru bir şekilde kuruyorum oyuna giriş yapıyorum,fakat elimde gm tool ve gm kodları olmadıgı için pek bir şey yapmak mümkün değil eğer bu konu hakkında bilgisi olan varsa facebook üzerinde yada bu forumdan bana ulaşabilir mi ?
facebook:///
Moderatör tarafında düzenlendi:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Anket
- 5.00 yıldız(lar) 1 Değerlendirme
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 105
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 1K
