HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Azerbaycan'da düzenlenen 4. İslami Dayanışma Oyunları'nın 7. gününde Türkiye, masa tenisinde bir altın madalya elde etti.
Başkent Bakü'deki Sarhadchi Arena'da yapılan müsabakalarda Türkiye, masa tenisi tekler kategorisinde madalya mücadelesi verdi.
Kadınlarda Melek Hu, finalde Azerbaycanlı rakibi Zhing Ning'i 13-11, 11-4, 12-10 ve 11-4'lük setlerle 4-0 yenerek altın madalyanın sahibi oldu.
Erkeklerde ise Türkiye'yi temsil eden Ahmet Li, Katar adına yarışan Li Ping'e 4-1 mağlup olarak bronz madalya alma şansını kaçırdı.
Masa tenisinde takım kategorisi finalleri 22 Mayıs Pazartesi günü yapılacak.
Başkent Bakü'deki Sarhadchi Arena'da yapılan müsabakalarda Türkiye, masa tenisi tekler kategorisinde madalya mücadelesi verdi.
Kadınlarda Melek Hu, finalde Azerbaycanlı rakibi Zhing Ning'i 13-11, 11-4, 12-10 ve 11-4'lük setlerle 4-0 yenerek altın madalyanın sahibi oldu.
Erkeklerde ise Türkiye'yi temsil eden Ahmet Li, Katar adına yarışan Li Ping'e 4-1 mağlup olarak bronz madalya alma şansını kaçırdı.
Masa tenisinde takım kategorisi finalleri 22 Mayıs Pazartesi günü yapılacak.
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Teşekkürler
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 342
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 2K
