Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Nevzat Aydın'dan göndermeli tweet!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Numerian
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 89

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Trabzonspor yöneticisi Nevzat Aydın, Kayserispor'un aldığı 3 puanın ardından Twitter'dan ilginç bir göndermede bulundu.

Gaziantespor Bülent Uygun'u kasteden Nevzat Aydın, 'şikecinin düşmesine az kaldı' dedi. Bir kullanıcının 'Gaziantepspor'u konunun dışında tutmalısınız' tepkisine ise , 'Gaziantepspor ile hiç alakam yok. Ama öyle büyük bir camiaya bu teknik direktör hiç yakışmadı.' ifadelerini kullandı.

Nevzat Aydın daha önce de Gaziantepspor Akhisar karşısında 6-0'lık mağlubiyetinin ardından " '5 yeriz, 7 yeriz ama 6 yemeyiz. 7 yeriz, 9 yeriz ama 8 yemeyiz.' 6 yedi." tweetini atmıştı.
 

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst