HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Spor Toto Basketbol Süper Ligi'nde 28. haftanın erteleme maçında Fenerbahçe'ye 96-57 yenilen Anadolu Efes'in başantrenörü Velimir Perasovic, çok kötü bir oyun sergileyerek mağlubiyeti hak ettiklerini ifade etti.
Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamada bulunan Perasovic, lacivert-beyazlı taraftarlardan sergiledikleri kötü oyun sebebiyle özür diledi.
Perasovic,"Bence maç birinci çeyrek sonunda bitti ve ondan sonraki süreç, bizim iyi basketbol oynamaya çalışmamızla geçti. Aynı zamanda Fenerbahçe'yi tebrik etmek istiyorum. Çok iyi basketbol oynadılar ve çok iyi durumdalar. Muhtemelen Olympiakos serisinden sonra konsantrasyonumuz bozuldu ancak bu, maçı oynayamamamıza bahane olamaz." diye konuştu.
Anadolu Efesli basketbolcu Doğuş Balbay ise sezon başından beri en kötü maçlarını oynadıklarını ve bunun utanç verici bir durum olduğunu aktardı.
Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamada bulunan Perasovic, lacivert-beyazlı taraftarlardan sergiledikleri kötü oyun sebebiyle özür diledi.
Perasovic,"Bence maç birinci çeyrek sonunda bitti ve ondan sonraki süreç, bizim iyi basketbol oynamaya çalışmamızla geçti. Aynı zamanda Fenerbahçe'yi tebrik etmek istiyorum. Çok iyi basketbol oynadılar ve çok iyi durumdalar. Muhtemelen Olympiakos serisinden sonra konsantrasyonumuz bozuldu ancak bu, maçı oynayamamamıza bahane olamaz." diye konuştu.
Anadolu Efesli basketbolcu Doğuş Balbay ise sezon başından beri en kötü maçlarını oynadıklarını ve bunun utanç verici bir durum olduğunu aktardı.
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Teşekkürler
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 98
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 120

