Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

Panel konularının kapatılması!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Picart
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 813
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Bazı arkadaşlar yabancı pvplerin panel görsellerini çekip kodlayıp burada satışa sunuyor sonra o panelleri başka arkadaşlar kodlayıp paylaşıncada konuları kapatılıyo burada yanlış bişeyler var.

Ek olarak https://forum.turkmmo.com/konu/3542657-m2zed-mhms-tema/ bu konunun kapatılması m2hermes panelinden farklı görseller kullanılmış fakat konu yinede kapatılmış tasarım farklı kodlama farklı neye dayanarak kapatılıyo.
Eğer böyle bi durum varsa ben bütün yabancı panellerinin tasarımlarını çeker kodlar satış konusunu açarım burada onları kimse paylaşamaz.

@apostok @AsiLZade0212 @eyormaz @xxerdo
 
Bazı arkadaşlar yabancı pvplerin panel görsellerini çekip kodlayıp burada satışa sunuyor sonra o panelleri başka arkadaşlar kodlayıp paylaşıncada konuları kapatılıyo burada yanlış bişeyler var.

Ek olarak https://forum.turkmmo.com/konu/3542657-m2zed-mhms-tema/ bu konunun kapatılması m2hermes panelinden farklı görseller kullanılmış fakat konu yinede kapatılmış tasarım farklı kodlama farklı neye dayanarak kapatılıyo.
Eğer böyle bi durum varsa ben bütün yabancı panellerinin tasarımlarını çeker kodlar satış konusunu açarım burada onları kimse paylaşamaz.

bahsettiğin konuyla kapatılan konunun bir alakası yok dostum. M2hermes sıfırdan yapıldı sen yabancı hazır panellerden bahsediyorsun arada farklar var. Ayrıca yabancı sitelerden çekilmiş ve satılan bir paneli sen paylaşabilirsin bu kimseyi ilgilendirmez.
 
Ben sıfır diye biliyorum ha değilse bile ortada emeğin olduğu çokça belli. Çamur atmaya bayılıyosunuz. m2zed sitesi duruyor çekebilirsin burda boşuna laklak yapmana gerek yok.
 
Ben sıfır diye biliyorum ha değilse bile ortada emeğin olduğu çokça belli. Çamur atmaya bayılıyosunuz. m2zed sitesi duruyor çekebilirsin burda boşuna laklak yapmana gerek yok.

attığın her yoruma gülüyorum ortadaki emek kodlama emeği tasarımı sahiplenip satış yapılması garip , adabınla konuş laklak falan yaptığımız yok burası forum sitesi bi konu tartışılmıyıcaksa zaten forum olmasının anlamı yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst