HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ambleminiz güzel bakın Galatasarayı aşağılamak için demiyorum ama renkleriniz berbar sarı-kırmızı hiç uyumlu değil eski maçlara filan bakıyorum çingene gibi görünüyo oyuncular 
ama bakın aşağılamak için söylemiyorum Galatasaraya kinim filan yok her takım kardeştir....En azından aynı ligdekiler...

ama bakın aşağılamak için söylemiyorum Galatasaraya kinim filan yok her takım kardeştir....En azından aynı ligdekiler...Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 52
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 43
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 20
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 47

