Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Biz de başarırız

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xHamBeyLoRDx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 2
  • Görüntüleme Görüntüleme 116

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

650



Başkan Muharrem Usta, “Beşiktaş zor günlerden nerelere geldi. Biz de aynısını yapacağız. G.Saray’ı da muhteşem taraftarımızın desteği ile yeneceğiz” dedi.

Trabzonspor Başkanı Muharrem Usta, Beşiktaş'ı Avrupa Ligi'nde elde ettiği başarıdan dolayı kutlayarak, "Gelecek sezondan itibaren de biz aynı başarılara imza atmaya çalışacağız" dedi. Teknik heyet ve futbolculara da bu bilinci aşılayan Başkan Usta'nın, yönetim kurulu üyeleriyle de bir görüşme yaparak, "Beşiktaş uzun süredir yapılanma içerisindeydi ve şu an ulaştığı konum ortada. Bunu biz de başaracağız" ifadelerini kullandı. Usta, G.Saray derbisi ile ilgili de şunları söyledi: "Ligin ikinci yarısına iyi başlangıç yaptık. Trabzonspor gelecek sezon planlaması yapan ve bu doğrultuda hareket eden bir kulüp. Bu yolda alacağımız saha sonuçları da önemli bir rol oynayacaktır. Taraftarlarımızın muhteşem desteğiyle yeni stadyumumuzda oynayacağımız G.Saray derbisinde galip gelen taraf olmak istiyoruz. Bu harika olur."

SENİN İÇİN MESSİ'Yİ ALIRIM!


Başkan Usta dün Trabzon'da "Hayalim Bordo Mavi" adlı tiyatro oyununa katıldı. Başkanı gören çocuklar "Aaa Muharrem Usta" şeklinde tepkiler verirken, bir minik öğrenci "Messi'yi alır mısınız başkanım?" diye sordu. Usta'nın, "Senin için alırım" cevabı gülümsemelere neden oldu.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst