Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Hikaye Ekle

''CAS kupamızı bize verecek''

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xHamBeyLoRDx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 69

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

682



Yönetici Gökhan Saral, 2010-11 sezonu ile ilgili konuştu: “CAS-FIFA sonucu Trabzonspor’un hakları ve kupası iade edilecektir. Sonra da tazminat davamız başlayacak”

Trabzonspor, 2010-11'deki şike süreciyle ilgili takibi bırakmıyor. Önümüzdeki süreçte bir karar açıklaması beklenen CAS'tan çıkacak sonucu bekleyen yönetim, olumsuzluk durumunda bu süreci FIFA'ya taşıyacak. Bordo-mavili kulübün yönetim kurulu üyesi Gökhan Saral da şike mücadelesinin Trabzonlunun ve Trabzonspor'un onur mücadelesi olduğunun hâlâ bazı kişiler tarafından anlaşılmadığını belirtti.

TARİH NEYİ YAZACAK?


Saral, çıkacak sonuçları büyük bir merakla beklediklerini de ifade ederek, "CAS-FIFA sonucu Trabzonspor'un hakları ve kupası iade edilecektir. Sonra tazminat davalarımız başlayacak. Yedi düvele rezil olarak sözde şampiyon olmak mı? Hakkını söke söke alarak başı dik alın teriyle şampiyon kalmak mı? Tarih ne yazacak göreceğiz" diye konuştu.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst