mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Ticket sistemi ile ilgili bakın.. !!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Banazzi
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 8
  • Görüntüleme Görüntüleme 754

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba herkese bu konu ö[FONT=&quot]z[/FONT]ellik ile forum ve destek yetkilileri için açtım ama herkes görsün bende mi problem var yoksa sistemde mi ?
Öncelikle Destek'ten 4 tane cevaplanmamış ticketim var sonuncusu ban itira
[FONT=&quot]zı
[/FONT]
ile ilgili cevabın gelmemesi olayıda bu diğerleri bira[FONT=&quot]z[/FONT] boş ama olsun ilk ticketime 8 gündür cevap gelmiyor anlayamadım yetkililer uyuyor mu yoksa 1000 userli sw de herkes mi ticket atıyor bilemedim yani ne kadar daha bekletmeyi düsünüyorlar. ben ban itira[FONT=PT Sans, sans-serif]r[/FONT]ını buradanda yapayım
Zarkon srverinde oynuyorum Ban
[FONT=&quot]z[/FONT][FONT=&quot]z[/FONT]i nickli hesabım haksı[FONT=&quot]z[/FONT] yere ban yedi
mailime bir tane fotoğraf geldi fotoğrafta serbeste almıs birisi benim karakterim ve bir kişi daha toplam 3 kişi var bildiğim kadarıyla video ile kayıt, işlem yapılıyor diye biliyorum bana bir şekilde kanıt gösterilmeli gösterilmediği sürece ben mağdur olucam oluyorumda .. 3 hafta uyumadım dogru dü
[FONT=&quot]z[/FONT]gün yani ilgilenilsin arkadasım artık su sorunlarla servere bakım olacaktı 3 saat ama 45 dakka sonra acıldı ve sadece reboot atılmıstı Shorty'nin bir sorunu oldugunu düsünüyorum ki ilgilenmiyor ama bir açıklamada şart lütfen mağdur kalmak istemiyorum bir server seçtik yanlış seçim yapmış olmayalım rica ediyorum gerekn ilgi gösterilsin . . İyi forumlar iyi çalışmalar. .
 
Merhaba herkese bu konu ö[FONT="]z[/FONT][/COLOR][FONT=comic sans ms][SIZE=5][COLOR=#0000ff]ellik ile forum ve destek yetkilileri için açtım ama herkes görsün bende mi problem var yoksa sistemde mi ?
Öncelikle Destek'ten 4 tane cevaplanmamış ticketim var sonuncusu ban itira[/COLOR][/SIZE][/FONT][COLOR=#948A82][FONT="]zı
[/FONT]
ile ilgili cevabın gelmemesi olayıda bu diğerleri bira[FONT="]z[/FONT][/COLOR][COLOR=#0000ff] b[/COLOR][SIZE=5][COLOR=#0000FF]oş ama olsun ilk ticketime 8 gündür cevap gelmiyor anlayamadım yetkililer uyuyor mu yoksa 1000 userli sw de herkes mi ticket atıyor bilemedim yani ne kadar daha bekletmeyi düsünüyorlar. ben ban itira[/COLOR][/SIZE][FONT=PT Sans, sans-serif][COLOR=#948a82]r[/COLOR][/FONT][COLOR=#0000ff][SIZE=5]ını buradanda yapayım
Zarkon srverinde oynuyorum Ban[/SIZE][/COLOR][COLOR=#948A82][FONT="]z[/FONT]
[FONT="]z[/FONT][/COLOR][COLOR=#0000ff][SIZE=5]i nickli hesabım haksı[/SIZE][/COLOR][COLOR=#948A82][FONT="]z[/FONT] yere ban yedi
mailime bir tane fotoğraf geldi fotoğrafta serbeste almıs birisi benim karakterim ve bir kişi daha toplam 3 kişi var bildiğim kadarıyla video ile kayıt, işlem yapılıyor diye biliyorum bana bir şekilde kanıt gösterilmeli gösterilmediği sürece ben mağdur olucam oluyorumda .. 3 hafta uyumadım dogru dü
[FONT="]z[/FONT]gün yani ilgilenilsin arkadasım artık su sorunlarla servere bakım olacaktı 3 saat ama 45 dakka sonra acıldı ve sadece reboot atılmıstı Shorty'nin bir sorunu oldugunu düsünüyorum ki ilgilenmiyor ama bir açıklamada şart lütfen mağdur kalmak istemiyorum bir server seçtik yanlış seçim yapmış olmayalım rica ediyorum gerekn ilgi gösterilsin . . İyi forumlar iyi çalışmalar. .

Merhaba

E-Posta adresinize gönderilen resim videodan alınan ekran görüntüsüdür video incelenip işlem yapılmıştır ve videonun silinme ihtimaline karşı videodan alınan ekran görüntüsü sunucularımıza yedeklenmiştir.
 
Türkay bey en a[FONT=&quot]zından ö[/FONT][FONT=&quot]zel mesaja bakın ki bir şekilde su sorunu çö[/FONT][FONT=&quot]zelim ticket için beklersem ben daha çok fa[/FONT][FONT=&quot]zla beklerim teşekkrler iy forumlar[/FONT]
Merhaba

E-Posta adresinize gönderilen resim videodan alınan ekran görüntüsüdür video incelenip işlem yapılmıştır ve videonun silinme ihtimaline karşı videodan alınan ekran görüntüsü sunucularımıza yedeklenmiştir.
 
Merhaba

E-Posta adresinize gönderilen resim videodan alınan ekran görüntüsüdür video incelenip işlem yapılmıştır ve videonun silinme ihtimaline karşı videodan alınan ekran görüntüsü sunucularımıza yedeklenmiştir.

Türkay bey en a[FONT=&amp]zından ö[/FONT][FONT=&amp]zel mesaja bakın ki bir şekilde su sorunu çö[/FONT][FONT=&amp]zelim ticket için beklersem ben daha çok fa[/FONT][FONT=&amp]zla beklerim teşekkrler iy forumlar[/FONT]

Videon bir arkadaşım tarafından yüklenmişti, video işlem gördükten sonra kaldırmıştır yada gizliye almıştır sanıyorum. İsteğin üzerine tekrar yüklettirip konu altından atabilirim.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst