xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Hikaye Ekle
Kaynak ikonu

Yeni Ticaret Ekranı 2025-07-12

indirmek için izniniz yok
  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan loyit120
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 40
  • Görüntüleme Görüntüleme 20K
"Arkadaşlar paylaşıldı mı bilmiyorum ama eğer paylaşıldıysa konu direk silinebilir."

Yabancı forumlarda dolaşırken buldum bir ticaret ekranı bunu sizlerle paylaşmak istedim. Umarım işinize yarar. Şimdiden hayırlı olsun.

<font face="arial black" size="5"><b><i>

İNDİRME:



VİRUSTOTAL:





ENABLE_LEVEL_IN_TRADE syserr de veriyor oyunda ise ticaret ekranı açılmıyor. uiexchange.py den o kısmı düzenleyince açılıyor ticaret ekranı bu seferde yang verirken oyuncunun 2tden fazla yangı olduğunu söylüyor
 
Son düzenleme:
"Arkadaşlar paylaşıldı mı bilmiyorum ama eğer paylaşıldıysa konu direk silinebilir."

Yabancı forumlarda dolaşırken buldum bir ticaret ekranı bunu sizlerle paylaşmak istedim. Umarım işinize yarar. Şimdiden hayırlı olsun.

<font face="arial black" size="5"><b><i>

İNDİRME:



VİRUSTOTAL:





Merhabalar,

İlk önce konunuz için teşekkür ederim.Amacım konuyu baltalamak değil fakat konuda eksiklikler mevcut bazı hataların çözümünü yazdım konuya eklerseniz.Hata alan arkadaşlara yardımcı olursunuz.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst