berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Oyundaki Bir kaç sıkıntı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Physcoo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 821

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

1.Oyun hızlı ch sistemini kullandıgımız zaman çarlar bugda kalabiliyor oyundan atabiliyor donabiliyor
2.70 Level ile sürgüne gittiğim zaman Levi Sembol falan hiç düşmüyor
3. +Basarken 9a bu kadar çok yanması tadını kaçırıyor oyunun
4. Yeni gelen skiller eklemeli bence
5. Madem herşey tr tarzı Siyah çelik basmalarıda o tarz olmalı yani +2den itibaren levi sembol deilde +6 inci falan istemeli
6.Kutsama küreleri pazara koyulabilmeli
7. Ormandaki metinlerede 1 yada 2 bk eklense biraz daha bk sorunun önüne geçilebilir

şimdiden teşekkürler umarın ilgilenip gerekeni yaparsınız @Shorty ; @admin ;
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
1.Oyun hızlı ch sistemini kullandıgımız zaman çarlar bugda kalabiliyor oyundan atabiliyor donabiliyor
2.70 Level ile sürgüne gittiğim zaman Levi Sembol falan hiç düşmüyor
3. +Basarken 9a bu kadar çok yanması tadını kaçırıyor oyunun
4. Yeni gelen skiller eklemeli bence
5. Madem herşey tr tarzı Siyah çelik basmalarıda o tarz olmalı yani +2den itibaren levi sembol deilde +6 inci falan istemeli
6.Kutsama küreleri pazara koyulabilmeli
7. Ormandaki metinlerede 1 yada 2 bk eklense biraz daha bk sorunun önüne geçilebilir

şimdiden teşekkürler umarın ilgilenip gerekeni yaparsınız @Shorty ; @admin ;


CH sisteminde sorun yaşamadım ama yaşıyan arkadaşlarım var internet yavaşlamasından kaynaklı diye düşünüyorum.
Levi sembol olayını bilerek ayarladılar, droplar 80 levelden sonra açılıyor.
+ basma sistemi bana da çok garip geliyor :) 20 kere üst üste basıyorsun geçmiyor, daha sonra 1 - 2 kerede 9luyorsun :) Ama bu durumda olması, yani zor olması daha iyi gibi :)
Skiller yapılan ankette istenmediği için eklenmedi, gelmemesi bence daha iyi olacaktır.
Oyunu TR tarzı yapmak için uğraşmadılar, bence yine kendine has bir yapısı oldu. Çelik belki en başta dediğin gibi yapılsa olabilirdi. Dönüştürdükten sonraki zırhlar şuan ki sistemle basılabilirdi, ama şuandan sonra yapmak daha çok tepki çekecektir.
Kutsama küreleri konusunda hemfikirim pazara konulabilse daha iyi olur.
 
Oyunun bu şekilde zor olması daha iyi online sayısının düşmesini engeller zaten +9 a geçiyor 5-10 denemede oran gayet iyi.
 
Son düzenleme:
1)90lık metinlerden +3,+4 taş düşmediği için hayalet ormanda cok fazla bir birikme oluyor bu yüzden metin bulunmuyor..Madem +3 taşlar sadece 70,75,80 lik metinlerden cıkıyor 90'lıklarada +4leri koysunlar ki yıgılma olmasın bir yere.Suan kızıla gelenler sadece metal icin geliyor bundan sebeb büyük bir bosluk var.
2)Dönüsüm küresi göremedim swde bence kesinlikle konulması gerekli
@Shorty @admin
 
Son düzenleme:
1)90lık metinlerden +3,+4 taş düşmediği için hayalet ormanda cok fazla bir birikme oluyor bu yüzden metin bulunmuyor..Madem +3 taşlar sadece 70,75,80 lik metinlerden cıkıyor 90'lıklarada +4leri koysunlar ki yıgılma olmasın bir yere.Suan kızıla gelenler sadece metal icin geliyor bundan sebeb büyük bir bosluk var.
2)Dönüsüm küresi göremedim swde bence kesinlikle konulması gerekli
@Shorty @admin
Önerileriniz için teşekkürler.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst