mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
Hikaye Ekle

Rixus2 # LYCANLI FILES # SRCLER #

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan oNexuS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 341
  • Görüntüleme Görüntüleme 38K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sorunlu granny sorununu metin2 orjinal dllsini kullanıpta giriyo oyunu herşeyi halletim login oldum karakter oluşturdum sadece files ve pack kurdum ben login çubuğu doluyo oyuna giriyo oyunda kalıyo siyah ekran oluyo çözemedim bi türlü aynı sıkıntıyı yaşayan varmı ?
 
Sorunlu granny sorununu metin2 orjinal dllsini kullanıpta giriyo oyunu herşeyi halletim login oldum karakter oluşturdum sadece files ve pack kurdum ben login çubuğu doluyo oyuna giriyo oyunda kalıyo siyah ekran oluyo çözemedim bi türlü aynı sıkıntıyı yaşayan varmı ?


logo1 logo2 sil düzelecektir
 
Denemediğim şey kalmadı onları da sildim herşeyi yaptım metin2 full temiz kardeşim logoları sildim full pack üstüne attım eix dosyları attım rootu editledim oyuna exe attım oyuna giriyorum granny veriyo onuda düzeltttim oyuna girdim login oldum login çubuğu doldu ekran simsiyah oldu packı sildim şimdi hayla uğraşıyorum sabahtan beri şimdide exenin üstüne tıklıyorum açılmıyo hep bi sıkıntı packlarda sorun var kardeşim ne sıkıntısı bilmiyorum ama eksiklik var galba elindeki dosyalar sadece o kadarmı ?
 
Güncellendi #

Turkmmo Flood Engelleme

Denemediğim şey kalmadı onları da sildim herşeyi yaptım metin2 full temiz kardeşim logoları sildim full pack üstüne attım eix dosyları attım rootu editledim oyuna exe attım oyuna giriyorum granny veriyo onuda düzeltttim oyuna girdim login oldum login çubuğu doldu ekran simsiyah oldu packı sildim şimdi hayla uğraşıyorum sabahtan beri şimdide exenin üstüne tıklıyorum açılmıyo hep bi sıkıntı packlarda sorun var kardeşim ne sıkıntısı bilmiyorum ama eksiklik var galba elindeki dosyalar sadece o kadarmı ?


Dosyalarla Sorunsuz Kurdum Granny 2.9 + yeni exe ekledım konuya denermisin onlari
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst