HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben sistemi çok zorladım şuan hiçbi sorun bug syser şişiren game.core veren hiçbir etken yok. Ben depo'daki fonksiyonları farklı gui'ye çektim admin paneli şeklinde devam ediyorum.
Kırmızı bayrakta kurulmamasının ve reboot atınca pazarın içindeki itemlerinin gitmesinin fln onları paylaşırmısın güncel olmayanı kullanıyorumda
anlatım halinde yok
Depodaki offline shop fonksiyonlarını nasıl admin paneline çektin ? Soylermisin
Ben sistemi çok zorladım şuan hiçbi sorun bug syser şişiren game.core veren hiçbir etken yok. Ben depo'daki fonksiyonları farklı gui'ye çektim admin paneli şeklinde devam ediyorum.
Bekir'in paylaştığı sistemden yola çıktım. Farklı bir safebox.py gibi gui oluştur hatta depo işlevi bile görebilir, slotları silip buton kordinatlarını falan ayarla istediğini yaparsın böyle
Depodaki offline shop fonksiyonlarını nasıl admin paneline çektin ? Soylermisin
atardan çözümleri mutlu oluruz skype fln başkanda oluranlatım halinde yok
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 205
- Cevaplar
- 14
- Görüntüleme
- 897
- Cevaplar
- 24
- Görüntüleme
- 6K
- Sabit
- Anket
- Cevaplar
- 1K
- Görüntüleme
- 174K
- Cevaplar
- 259
- Görüntüleme
- 35K
