Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Web sitenize ddos indexi ekle [ Sadece index ]

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ONURSTEEL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sen yanlış anlamış olabilirsin ancak, dediğim gibi gösteriş için paylaşıldı ve ben burda gösterişli DDoS diye bi kelime kullanmadım.
Bu konuyu güzel bi şekilde incele zaten anlayacaksın demek istediğimi yorumun gereksiz olsada teşekkürler.

Yazdığım yorum da gösterişli bir ddos dediğimi hatırlamıyorum öncelikle sen benim yorumumu güzel bir incele dostum :D Bu birincisi.
Konu başlıgında ddos indexi yazdıgına göre bu bir ddos saldırı engeli olmalı sağ tık yapıp farklı kaydetle olsaydı herşey yapılırdı. Bu iki.
Modoretorunde dediği gibi CloudFlare kurulur daha mantıklı olur hertürlü işe yarar. Buda üç.
Haydi kolay gele
 
Acilen Anlayış tarzını değiştirmen gerekiyor ben burda vurgulayarak açıklama yapıyorum ki senin gibi anlayış bozukluğu olanlar burda bilmişlik yapmasın diye. Eğer DDoS indexinin aktif bir durumdaki halini açsaydım DDoS engelleme indexi diye bi başlık altında açardım. [ Sadece İndex ] kısmını görmedin galiba
 
Acilen Anlayış tarzını değiştirmen gerekiyor ben burda vurgulayarak açıklama yapıyorum ki senin gibi anlayış bozukluğu olanlar burda bilmişlik yapmasın diye. Eğer DDoS indexinin aktif bir durumdaki halini açsaydım DDoS engelleme indexi diye bi başlık altında açardım. [ Sadece İndex ] kısmını görmedin galiba

Haydaa :D Şimdide çok bilmiş olduk iyimi neyse dostum tamam en iyisisin böyle yoluna devam et kolay gelsin
 
Haydaa :D Şimdide çok bilmiş olduk iyimi neyse dostum tamam en iyisisin böyle yoluna devam et kolay gelsin

Bu tarzda konuşmaya devam edersen tabikide bilmiş olursun. Kendi konuşma tarzını bile analiz edemiyorsun. Neden sana bilmiş dediğimi açıklayım...

Bu birincisi gibisinden kelimeler kullanırsan, sanki ben hiçbir şey bilmiyormuşum gibi algılanır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst