Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Mıftah error

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan XXsuzkunxx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 22
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Nasıl
bi kuruntu kardeş ?

Açıkladım herhalde,anladığını düşünüyorum :) :o

Kardeşim olay farkli aslinda MIFTAH benim dostumdur ama bi tatsizlik yasandi anlik sinir oldu işte boyle şeylere gerek yok aslinda

Bencede böyle şeylere hiç gerek yok. Eğlenmek varken değil mi :) katılıyorum bu konuda çok haklısın,umarım böyle tatsızlıklar yaşanmaz :o :o
 
HERGÜN ALTTAN VS DİYE BAGIRAN MIFTAH MI YOKSA BENMİ YANLIŞ HATIRLIYORUM ?

NE DİYEM HADİ K.GELSİN ALTTAN PRİME DEVAM :005::005::f34:

JqDY1W.png
[/URL][/IMG]

EN SONDADA SES YOK ZATEN
[/U]Normalde cevap yazmazdım fakat ismime açılmış ilk konu olduğu için yazma gereği duydum .Şuan bu konuyu açman kadar saçma ve gereksiz bir şey yok. Prim çabalarına girmedim , girmem de. Prim yapan burada belli oluyor. Neden bu konuyu açtığına dair en ufak bir fikrim yok. Zaten Biyolog Görevim bitince atalım demişim daha ne uzatıyorsun. Neyin çabası onu da anlamış değilim , sadece gülüyorum ;);)

İyi forumlar..
 
[/U]Normalde cevap yazmazdım fakat ismime açılmış ilk konu olduğu için yazma gereği duydum .Şuan bu konuyu açman kadar saçma ve gereksiz bir şey yok. Prim çabalarına girmedim , girmem de. Prim yapan burada belli oluyor. Neden bu konuyu açtığına dair en ufak bir fikrim yok. Zaten Biyolog Görevim bitince atalım demişim daha ne uzatıyorsun. Neyin çabası onu da anlamış değilim , sadece gülüyorum ;);)

İyi forumlar..

GÜLMEYE
DEVAM OZAMN ? :m06:
 
Adam biyolog bitince atalım demiş ilginç ne var bunda? Oyun oynuyoruz şurda bence bu kadar büyütülecek bir olay yok, adam sana biyolog bitince vs atalım diyince sen bişey kazanmadın veya o bişey kaybetmedi. Oyunu bu kadar ciddiye almaya gerek yok vs atılır eninde sonunda, konu açmış olmak ve isim lekelemek için açılan konulardan biri sadece buda herşeyi bu kadar basite almayın.

İyi forumlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst