HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Beyler game anarchynin sayfasında ne yazıyor ? Hileyi yapan şahısın hileyi yapmadığını anladım ama yanlış anlamış olabilirim. Ayrıca hile paylaşımı yapılan bir site, bir yapımcı falan var mı ? Bilgilendirirseniz sevinirim 

Kolay gelsin. Önce konu açmadan önce Crossfire Hack Bölüm Kuralları nı incelemenizi öneririm. Crossfire hileleriyle ilgili sorun varsa özel mesaj atabilirsin.
Sitesinde yazan: [FONT=&]
Drunken Cheetah Is Away [/FONT]
[FONT=&]We Do Not Know When He Will Be Back![/FONT]
[FONT=&]Activate the games at [/FONT]YOUR OWN RISK!
[FONT=&]There will be no refunds and NO UPDATES until DC returns. [/FONT]
[FONT=&]You need to be patient! This is out of our hands, if you do not like it, then go elsewhere.
[/FONT]Tam olarak kelime Anlamı[FONT=&]
Drunken Cheetah uzaklarda
Biz ne zaman gelir bilmiyoruz!
Oyunları aktif etmenizdeki [/FONT]SORUNLAR KENDİNİZE AİTTİR!
Para iadesi ve ya güncelleme olmayacaktır tâki Drunken Cheetah dönene kadar.
Sabırlı olmalısınız. Bizim elimizden bir şey gelmez, beğenmezseniz , başka bir yere gidin
ÖZET
Hacı bizim coder bizi sattı. Nereye gitti ve ya ne zaman gelecek bilmiyoruz.
Hileyi çalıştırıp banlanırsanız umrumuzda değil.
Paranızıda haputladık, güncelleme de yapmayacağız. Hödük gibi kaldınız, yiyosa s*** g.din.
Drunken Cheetah Is Away [/FONT]
[FONT=&]We Do Not Know When He Will Be Back![/FONT]
[FONT=&]Activate the games at [/FONT]YOUR OWN RISK!
[FONT=&]There will be no refunds and NO UPDATES until DC returns. [/FONT]
[FONT=&]You need to be patient! This is out of our hands, if you do not like it, then go elsewhere.
[/FONT]Tam olarak kelime Anlamı[FONT=&]
Drunken Cheetah uzaklarda
Biz ne zaman gelir bilmiyoruz!
Oyunları aktif etmenizdeki [/FONT]SORUNLAR KENDİNİZE AİTTİR!
Para iadesi ve ya güncelleme olmayacaktır tâki Drunken Cheetah dönene kadar.
Sabırlı olmalısınız. Bizim elimizden bir şey gelmez, beğenmezseniz , başka bir yere gidin
ÖZET
Hacı bizim coder bizi sattı. Nereye gitti ve ya ne zaman gelecek bilmiyoruz.
Hileyi çalıştırıp banlanırsanız umrumuzda değil.
Paranızıda haputladık, güncelleme de yapmayacağız. Hödük gibi kaldınız, yiyosa s*** g.din.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 268
- Kilitli
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 104
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 80
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 83
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 78
