mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

VB.net'te Setup Oluşturma

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ßyMesMes
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 5
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar öncelikle vb.net 2008 programını çalıştırıyoruz. Sonra da aşağıda gösterildiği gibi setup formunu çalıştırıyoruz.

setupekran.jpg


Burada arkadaşlar setup oluşturacağımız programın (çalışmanın) dosyalarını atalım

dosyalar.jpg


Sonra da ekrana 3 seçenek gelmektedir. Bu seçenekler:
1. Tüm dosyalar bulunacagı klasör
2. Masaüstünde olacak kısayol .exe olacagı yer

Aynı zamanda bu .exe kısa yolu atayacağımız da kısa yola .ico da verebiliriz. Bu işlem masaüstünde gözüken kısayol.

Bundan sonra ki adım ise Başlat > Tüm programlar da bulunacak dosyaları attığımız dosyadır.

programlardaolanbolum.jpg



Arkadaşlar işlemlerimizi tamamladıktan sonra ctrl+shift+b ye basarak veya aşağıdaki işlemi yaparak programımızı build ediyoruz

Bu işlem programımızı derlemektedir.

build.jpg


Bu işlem sürerken yanlış (hata) yaptığınızı görmek için sol alt köşeye bakınız. Build işlemi bitince:

buildsacsed.jpg


Build işlemimiz bittikten sonra programımızın (setup projemizin)

Kod:
project1\setup1\setup1\debug

dosyasına giriyoruz.

Gördüğünüz gibi setup dosyamız oluştu inşallah yardımcı olabilmişimdir. Bundan sonra artık kendi setup dosyalarımızı oluşturabiliriz.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst