mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Bilgisayar Fenalarda Yardım !!!!!!!!!!! ( RAM )

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan lilyum
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 279

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhaba Arkadaşlar Bilgisayarıma SkinPack Yükledim Virüs Girince Format Atmak Zorunda Kaldım.. Bilgisayarım
Dell İnspiron İntel Core i7-2630QM CPU @ 2.00 Ghz
Hd Grafik 3000 Video Belleği 1.77 GB - 4 GB Ram

1. Sorun ===Format Atmadan Önce RAM %20 nin üstüne çıktığını çok nadir görüyordum.. Format Attıktan Sonra Ram %55 Den Aşağı İnmiyor Genellikle %70-%80 Arasında Forumu Gezdim Ama Bütün Sonuçlar Negatif: Eset Yükledim Combofix Yükledim - msconfig den herşeyi ayarladım ama nafile Görev Yöneticisinden Herşeyi Denedim ama olmuyor.. Bi Çözümü Varmı Arkadaşlar Yardımcı Olursanız Sevinirim
2. Sorun === Format Attıktan Sonra Driver Booster PRO ve Driver Pack Solution PRO - Dan Yükledim Güncelledim.
Fakat PC de Wi-Fi Driveri Yüklü Fakat Bağlı Gözüküyor Ama ernete Girmiyor Arada Sırada Ünlem işareti Yazıyor geri gidiyor Ama hiç bi şekilde internete girmiyor. girdiği zaman en fazla 10 sn giriyor Sorun Giderici yi Denedim Sorunu Çözmüyor.. Bazende Sorun Denetliyor Sorun Çözülüyor Örn. Youtubeye Giriyorum bi şarkı açıyorum tak gidiyor. Aygıt Yöneticisinden Kablosuz Driveri Sildim Geri Yükledim Yine Olmuyor . Kaç Gündür Modeme Kablo ile bağlanıyorum.. Bunada Yardımcı Olursanız Sevinirim.Teşekkürler

 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst