HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Merhabalar. Öncelikle şunu belirtmek isterim. arkadaşlar bir vs videomu daha önceden buraya yüklediler. o vsyi atarken sırf eğlencesine attığımızı , henüz bir çok eksiğimin olduğunu söylemiştim. Vsden önce arkadaşa da söylemiştim hani eğlencesine atalım öyle foruma falan koyma olmasın çünkü çok eksiğim var demiştim. yok yok ben anlamam zaten demişti kendisi . eğer o videoya denk gelipte izlediyseniz , izlerseniz müthiş bir büyühızı farkı olduğunu farkedersiniz. bu akşam arkadaşlar beni vsye davet etti ben de kabul ettim , attık.
vsden sonra isterse sabaha kadar atabileceğimizi , atarsak sabaha kadar keseceğimi söyledim. sanırım bunun gerçekleşeceğini bildiği için cevap dahi vermeyip çölü terketti.
Bütün itemlerin şahsıma ait olduğunu buradan belirtmek isterim, sadece biyolog nedeniyle 1k hp fazlası olduğu için vsyi arkadaşımın hesabında [ lEvohes ] de attım. Destekleri için Asım kardeşime ve KIZILKURT loncasına teşekkür ederim.
NOT : Videoda da söylediğim gibi neredeyse boş sayılabilecek bir çarı kestiğiniz videoyu güncellemeye devam edin.
vsden sonra isterse sabaha kadar atabileceğimizi , atarsak sabaha kadar keseceğimi söyledim. sanırım bunun gerçekleşeceğini bildiği için cevap dahi vermeyip çölü terketti.
Bütün itemlerin şahsıma ait olduğunu buradan belirtmek isterim, sadece biyolog nedeniyle 1k hp fazlası olduğu için vsyi arkadaşımın hesabında [ lEvohes ] de attım. Destekleri için Asım kardeşime ve KIZILKURT loncasına teşekkür ederim.
NOT : Videoda da söylediğim gibi neredeyse boş sayılabilecek bir çarı kestiğiniz videoyu güncellemeye devam edin.
Son düzenleme:
Tebrikler...
Merhabalar. Öncelikle şunu belirtmek isterim. arkadaşlar bir vs videomu daha önceden buraya yüklediler. o vsyi atarken sırf eğlencesine attığımızı , henüz bir çok eksiğimin olduğunu söylemiştim. Vsden önce arkadaşa da söylemiştim hani eğlencesine atalım öyle foruma falan koyma olmasın çünkü çok eksiğim var demiştim. yok yok ben anlamam zaten demişti kendisi . eğer o videoya denk gelipte izlediyseniz , izlerseniz müthiş bir büyühızı farkı olduğunu farkedersiniz. bu akşam arkadaşlar beni vsye davet etti ben de kabul ettim , attık.
vsden sonra isterse sabaha kadar atabileceğimizi , atarsak sabaha kadar keseceğimi söyledim. sanırım bunun gerçekleşeceğini bildiği için cevap dahi vermeyip çölü terketti.
Bütün itemlerin şahsıma ait olduğunu buradan belirtmek isterim, sadece biyolog nedeniyle 1k hp fazlası olduğu için vsyi arkadaşımın hesabında [ lEvohes ] de attım. Destekleri için Asım kardeşime ve KIZILKURT loncasına teşekkür ederim.
NOT : Videoda da söylediğim gibi neredeyse boş sayılabilecek bir çarı kestiğiniz videoyu güncellemeye devam edin.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 20
- Görüntüleme
- 836

