HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
[h=3]Spor yazarı Yemen Ekşioğlu, Beşiktaş'ın son durumunu değerlendirdi.
[/h]
Son 4 sezondur ilk defa Akhisardan üç puanla dönen Beşiktaşın kulübesini görünce, bir de Beşiktaşlı eski bir yöneticinin (ismi bende saklı) açıklamasını duyunca bu yazıyı yazma ihtiyacı hissettim. Bir de 15-20 arkadaşımdan aldığım geri dönüşlerden yola çıkarak geçen yazımın tam olarak anlaşılamadığını gördüm. Önce Fanatikte çıkan bir haberden bahsetmek istiyorum. Gazetemizin dün dördücü sayfasında küçük bir haber vardı; Kartalda süper kulübe diye. Tolga Zengin 2.75 milyon, Adriano 4.75 milyon, Beck 4.5 milyon, Rhodolfo 4.5 milyon, Tolgay 3.5 milyon, Aboubakar 10 milyon ve Ömer Şişmanoğlu 3 milyon Euro. Ayrıca Beşiktaşın 7 tane oyuncusu 31.05.2017 itibari ile serbest! Gitti 100 milyon... Yıldırım Demirören yönetiminde olan bir yönetici kardeşim bana şunu diyor, Demirören toplantıda Tribüne oynayalım diyordu durmadan. Bir menacere esir olup; Quaresma, Simao, Guti, Almedia transferleri yapıldı. Hedef sıfır ama borç 300 milyon daha arttı.
Takımın yarısı gidiyor
Fikret Orman belki şampiyon olabilir. Görüntü o ki, şampiyonlukta en büyük favori de Beşiktaş. Buna ben de inanıyorum. Görüntü o. Ancak takımın yarısı 31 Mayısta gidiyor. İşte benim itirazım burada. Sağlıklı sözleşmelerin yapılamaması kulübü uçuruma sürüklüyor. Futbol Federasyonunun talimatları gereği altyapıdan gelen bir kardeşimizin kadroda olması zorunlu. Zaten Atınç Nukan da o yüzden alındı. Yazık değil mi? Bıraksalar Almanyada oynuyordu. Orada kalsaydı. Necip kulübede bile yok, tribünde. Şenol Güneşin aklı fikri ikinci şampiyonlukta ve tribüne oynuyor. İki sezondur bir gün altyapıya gitmedi. Bir gün Gökhan Keskin , Fikret Demirel ve Emrah Bayraktara oyuncu sormadı. Beşiktaşın tarihini biraz incelerse başarılar nasıl gelmiş çok iyi anlayacak. Nerede kalmış Şenol Güneşin gençlere baktığı...!
Doğru olanı yap Başkan!
Şunu demek istiyorum; günlük başarıları ne olur bırakalım. Bir de kardeşim kadar sevdiğim, çocukluğu elimde geçen Fikret Orman; ne olur etrafındaki asalaklardan kurtul. İnan çok daha mutlu ve başarılı olacaksın. Seni yönlendiren asalaklar yanlış yapıyor, seni yanlış yönlendiriyor. Bu borçla bu kulüp iflas etmiştir. Sakın ola Fenerin de Galatasarayın da borcu var deme. Galatasarayın Rivası, Fenerin çevresi yeter. Sen doğru olanı yap.
[/h]
Son 4 sezondur ilk defa Akhisardan üç puanla dönen Beşiktaşın kulübesini görünce, bir de Beşiktaşlı eski bir yöneticinin (ismi bende saklı) açıklamasını duyunca bu yazıyı yazma ihtiyacı hissettim. Bir de 15-20 arkadaşımdan aldığım geri dönüşlerden yola çıkarak geçen yazımın tam olarak anlaşılamadığını gördüm. Önce Fanatikte çıkan bir haberden bahsetmek istiyorum. Gazetemizin dün dördücü sayfasında küçük bir haber vardı; Kartalda süper kulübe diye. Tolga Zengin 2.75 milyon, Adriano 4.75 milyon, Beck 4.5 milyon, Rhodolfo 4.5 milyon, Tolgay 3.5 milyon, Aboubakar 10 milyon ve Ömer Şişmanoğlu 3 milyon Euro. Ayrıca Beşiktaşın 7 tane oyuncusu 31.05.2017 itibari ile serbest! Gitti 100 milyon... Yıldırım Demirören yönetiminde olan bir yönetici kardeşim bana şunu diyor, Demirören toplantıda Tribüne oynayalım diyordu durmadan. Bir menacere esir olup; Quaresma, Simao, Guti, Almedia transferleri yapıldı. Hedef sıfır ama borç 300 milyon daha arttı.
Takımın yarısı gidiyor
Fikret Orman belki şampiyon olabilir. Görüntü o ki, şampiyonlukta en büyük favori de Beşiktaş. Buna ben de inanıyorum. Görüntü o. Ancak takımın yarısı 31 Mayısta gidiyor. İşte benim itirazım burada. Sağlıklı sözleşmelerin yapılamaması kulübü uçuruma sürüklüyor. Futbol Federasyonunun talimatları gereği altyapıdan gelen bir kardeşimizin kadroda olması zorunlu. Zaten Atınç Nukan da o yüzden alındı. Yazık değil mi? Bıraksalar Almanyada oynuyordu. Orada kalsaydı. Necip kulübede bile yok, tribünde. Şenol Güneşin aklı fikri ikinci şampiyonlukta ve tribüne oynuyor. İki sezondur bir gün altyapıya gitmedi. Bir gün Gökhan Keskin , Fikret Demirel ve Emrah Bayraktara oyuncu sormadı. Beşiktaşın tarihini biraz incelerse başarılar nasıl gelmiş çok iyi anlayacak. Nerede kalmış Şenol Güneşin gençlere baktığı...!
Doğru olanı yap Başkan!
Şunu demek istiyorum; günlük başarıları ne olur bırakalım. Bir de kardeşim kadar sevdiğim, çocukluğu elimde geçen Fikret Orman; ne olur etrafındaki asalaklardan kurtul. İnan çok daha mutlu ve başarılı olacaksın. Seni yönlendiren asalaklar yanlış yapıyor, seni yanlış yönlendiriyor. Bu borçla bu kulüp iflas etmiştir. Sakın ola Fenerin de Galatasarayın da borcu var deme. Galatasarayın Rivası, Fenerin çevresi yeter. Sen doğru olanı yap.
