mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Büyük Sunucum ya da NetMarlis

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Sharuda
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Merhabalar,
Büyük Sunucum da, NetMarlis de çok iyi çözümler sunan ve ilgili iki firma. Kullanmak istediğim files'lar aşağı yukarı ikisinde de mevcut. Öncelikle ben bu işlerde ne acemiyim, ne de profesyonelim. Mob'ları düzenlerim, dönüşümleri ayarlarım, web siteyi düzenlerim ama otopack problemi olduğunda, yahut büyük problemler olduğunda müdahale edemem. Bana her koşulda tam destek sağlayacak bir firma arıyorum. İlk kriterim kesinlikle bu.

Büyük Sunucum veya Net Marlis'i kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim. Neyi iyidir, neyi kötüdür?
Çünkü büyük bir çalışmamız var. Biz de araştırma aşamasındayız, henüz bir firmada karar vermiş değiliz.
Teşekkürler.
 
Merhabalar,
Büyük Sunucum da, NetMarlis de çok iyi çözümler sunan ve ilgili iki firma. Kullanmak istediğim files'lar aşağı yukarı ikisinde de mevcut. Öncelikle ben bu işlerde ne acemiyim, ne de profesyonelim. Mob'ları düzenlerim, dönüşümleri ayarlarım, web siteyi düzenlerim ama otopack problemi olduğunda, yahut büyük problemler olduğunda müdahale edemem. Bana her koşulda tam destek sağlayacak bir firma arıyorum. İlk kriterim kesinlikle bu.

Büyük Sunucum veya Net Marlis'i kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim. Neyi iyidir, neyi kötüdür?
Çünkü büyük bir çalışmamız var. Biz de araştırma aşamasındayız, henüz bir firmada karar vermiş değiliz.
Teşekkürler.

açık ara farkla buyuksunucum bence allah utandırmasın.
 
Merhabalar,
Büyük Sunucum da, NetMarlis de çok iyi çözümler sunan ve ilgili iki firma. Kullanmak istediğim files'lar aşağı yukarı ikisinde de mevcut. Öncelikle ben bu işlerde ne acemiyim, ne de profesyonelim. Mob'ları düzenlerim, dönüşümleri ayarlarım, web siteyi düzenlerim ama otopack problemi olduğunda, yahut büyük problemler olduğunda müdahale edemem. Bana her koşulda tam destek sağlayacak bir firma arıyorum. İlk kriterim kesinlikle bu.

Büyük Sunucum veya Net Marlis'i kullanan arkadaşlar yorum yaparsa sevinirim. Neyi iyidir, neyi kötüdür?
Çünkü büyük bir çalışmamız var. Biz de araştırma aşamasındayız, henüz bir firmada karar vermiş değiliz.
Teşekkürler.

İkiside birbirinden iyi ama buyuksunucum daha ön planda bence daha güvenilir bende memnunum şahsen.
 
Kesinlikle BüyükSunucum açık ara farkla öndedir kafam rahat etsin diyorsan BüyükSunucum'u tercih et sen iste BüyükSunucum hazırlasın sen keyfine bak :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst