mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Rhestro 5-0 UnuTGiDSiN

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Ogge
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 11
  • Görüntüleme Görüntüleme 488

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ZYM19G.jpg
Senin icin pek yorum yapmayacagım cunkı sen kufurler hakaretler arkasına saklanan kücük bi kardeşimizsin :) 70 nınja savunmasıyla karsına cıkdım. arenada. kamu saklanarak kacıp sinsi atarak vs aldın ama ben egoıst bırı degılım tebrıkler. ama tabi iftiralardanda korkarım. setine Vsye herzaman acıgım burda esip gürlemekle olmuyor :)
Bilader ben kimsenin arkasina saklanacak değilim istedin zaman setine vs atabiliriz o dedim lafta yine diyorum 5.0 eline verdim arenada 70 nınja savunma varmış benim elim senin setini satın alır diyorsun daha set yapmayı bilmiyorsun 2. Arenada sinsi atmışım daha kötü bişey yapmadım sana ona dua et burda attım pmleri resime çekip burda adamlık yapmak olmaz arena geleceksin vs atacaksın alırsan ss atacaksın buraya öyle 2 3 lafla ss almak olmaz biz senin gibi çocuk değiliz Bilader işimiz var gücümüz var senin gibi evde oturup süt içmiyoruz .
 
Bilader ben kimsenin arkasina saklanacak değilim istedin zaman setine vs atabiliriz o dedim lafta yine diyorum 5.0 eline verdim arenada 70 nınja savunma varmış benim elim senin setini satın alır diyorsun daha set yapmayı bilmiyorsun 2. Arenada sinsi atmışım daha kötü bişey yapmadım sana ona dua et burda attım pmleri resime çekip burda adamlık yapmak olmaz arena geleceksin vs atacaksın alırsan ss atacaksın buraya öyle 2 3 lafla ss almak olmaz biz senin gibi çocuk değiliz Bilader işimiz var gücümüz var senin gibi evde oturup süt içmiyoruz .
Set dızmeye gelince cöpsün. Boş yapmaya gerek yok. Setine Vs atıcaz Laf agızdan cıkdı :) Ayrıca aslanım sen Kutu kutu pense oynarken biz Rakı masası kuruyorduk. yaşa saygın olsun. Süt sana Rakı bana yarar . gelişimin acısından önemli :)
 
Senmisin setine Vs deyipde kıvıran arkadaş ? boş yapma artık tamammı yaşın kac senin ? rica ediyorum şu oyuna yaş sınırlaması getirilsin . .s
mE4JPR.jpg
 
Bilader ben kimsenin arkasina saklanacak değilim istedin zaman setine vs atabiliriz o dedim lafta yine diyorum 5.0 eline verdim arenada 70 nınja savunma varmış benim elim senin setini satın alır diyorsun daha set yapmayı bilmiyorsun 2. Arenada sinsi atmışım daha kötü bişey yapmadım sana ona dua et burda attım pmleri resime çekip burda adamlık yapmak olmaz arena geleceksin vs atacaksın alırsan ss atacaksın buraya öyle 2 3 lafla ss almak olmaz biz senin gibi çocuk değiliz Bilader işimiz var gücümüz var senin gibi evde oturup süt içmiyoruz .
Tebrikler bebegim :)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst