HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Batu dediğiniz adam hergün yıllar öncesi aylar öncesi vslerini güncellediğiniz adam kendi kesmediğiniz elalemin attığı vsleri bile güncelleyip tatmin olduğunuz adam şuan bunu yazınca ne oluyo yani kesilmemiş mi sayılıyo ölmedimi yani batu olağan dışı bi varlık ondan mı yendi yoksa herkesi öldürüyonuz değil mi . Neden bazı şeyleri kabullenmek zor geliyor size moruk ya bak en son dizinese karadayı yenildi cervantes dediniz sen yenildin 15-1 vsyi bıraktın sözde hakim tırı vırı yaptı dans ederek kestim ee adam kesmiş hala bahaneniz var kabullenmeyi öğrenin sakin olun biraz atılan video ve fotoğrafların sağ üst köşesinde tarih saat yazıyor sevinicekseniz sabah akşam eski vsleri güncelleyin de neyse arsız bela diye şarkıcı var dinle by
ramona kusura bakma konunu kirlettik biraz tekrardan tebrikler son yorumum![]()
Sen Halen Yaşıyormusun

Sen ne diyon kardeş yaa otobüsten vs atılmaz yoluna bakVsyi sen attın herhalde böyle tutuştuğuna göreNe koyuyodunuz nokta mı
güzel nokta koymuş , yankısı devam eder bi kaç gün
![]()

Buraya kimsenin konusunu kirletmeye gelmedik. Forum herkeze açık bir yer istediğimiz gibi yorum yazabiliriz bu seni ilgilendiren bir durum değil. Tebrik filan da etmiyorum zatenMilattan önce resim ler yok direk video larla övünürüz acılarınızı tazelemekle meşgulüz
Ve sizler farklı karakterlerle vs atıp set denerken bizler kendi çarlarımızla orjinal karakterlerinizi keserdik. Biz farkı uzun süre önce yarattık ve şimdi susuyoruz canavarı tekrar uyandırcaksınız salıcam üstünüze
![]()
105 level biyologsuz çarla yaverlerini keserken sende skor sayardın unutma. Canavar dedin doğru dedin bu kadar korkunç bi şey anca canavar olabilirdi, bizim işimiz canavar avlamak zaten bekleriz

eee sen 130 lv sın ama 10-6 kesildin ? yani 105 lv kadar olamadın mı ?
105 level biyologsuz çarla yaverlerini keserken sende skor sayardın unutma. Canavar dedin doğru dedin bu kadar korkunç bi şey anca canavar olabilirdi, bizim işimiz canavar avlamak zaten bekleriz![]()
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 56
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 78
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 55
