Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Cengiz han 2 server files kurulum---detaylı anlatım---

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan charisma7171
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 6
  • Görüntüleme Görüntüleme 8K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

KONUYU KENDİ DENEYİM VE KURULUM BİLGİLERİME GÖRE ANLATTIM DİKKATLİCE UYGULARSANIZ SERVERİNİZ ÇALIŞIR... @COPYRİGHT CHARİSMA7171 LÜTFEN ALINTI YAPARKEN BELİRTİN SAYGILAR...

BAŞLARKEN NOT = TÜM ANTİVİRÜS VE GÜVENLİK DUVARINI KAPATIN YOKSA ÇALIŞMAZ----

1- Öncelikle bu adresten cengizhan 2 server files dosyalarının tamamını indirin
--- link = ///
2-mysql-connector-odbc-3.51.28 sistem 32 bitse 32 biti yükleyin 64 bit ise 64 lük dosyayı kurun

3- Cengizhan 2 server file klasorü içinde bulunan tools klasorünün içindeki CONNECTOR adlı dosyaya sag tıklayın ve düzenle deyin SERVER YAZAN YERE ORN:22.35.216.2 GİBİ kendi ip adresinizi yazın yada hamachi ipnizi yazın...
Sonra PWD yazan yere istediğiniz şifreyi yazın (dikkat tüm ip ve şifreler aynı olucak türkçe karakter yasak)

4-- genghis khan 2 server file klasoründe bulunan config dosyasını not defteri ile düzenleyin
-GameDirectory = buraya klasorun bulundugu adresi yazın örn;C:\Users\abc\Desktop\Genghis Khan 2 Server File gibi
--sqladdr = buraya kendi ip adresinizi yazın
--sqlpass yazan yere şifrenizi yazın
--IP ile yazan yerlere kendi ip adresinizi yada hamachi adresinizi yazın (hepsi aynı olucak)

5---genghis khan 2 server files klasorune tekrar girin ordan Server yazan klasore girin sonra Config yazan klasore girin sonra ordan BaseServerConfig yazan isimli dosyayı metin belgesi ile açın
IP ile başlayan kısımlara tekrar kendi ipnizi yada hamachi ipnizi yazın ve kaydedin

6-- genghis khan 2 server files klasorune tekrar girin ordan Server yazan klasore girin sonra Config yazan klasore girin sonra ordan DBConfig yazan isimli dosyayı metin belgesi ile açın
Sonra DBIP yazan yere kendi ipnizi yazın yada hamachi ipnizi yazın
Sonra DBPassword yazan yere kendi şifrenizi yazın ve kaydedin(dikkat edin bütün şifreler ilk başta yazdığınız şifre ile aynı olmalı)

7--genghis khan 2 server files klasorune tekrar girin ordan Server yazan klasore girin sonra Config yazan klasore girin sonra ordan MapServerInfo yazan isimli dosyayı metin belgesi ile açın
Sonra IP yazan yerlerin tamamına kendi ip nizi yada hamachi ip nizi yazın ve kaydedin

8-genghis khan 2 server files klasorune girin ordan tool klasorune girin ordan Connector isim dosyayı tıklayın ve kurun gelen uyarılara tamamen evet deyin

9-genghis khan server files klasorunde bulunan serverstart isimli dosyayı açın ordan en alttaki büyük tuştan oyunu startlayın daha sonra gelen güvenlik duvarına ekle uyarılarının hepsine tamam deyin 7 adet cmd dosyası açılacak bunların hepsine tamam dediğiniz takdirde oyun açılır---OYUNU KAPATMAK İÇİN TEKRAR ilk başlatta bastıgınız başlat tuşuna basınız...


---------------------------------------GELELİM CLİENT AYARLARINA----------

BU ADRESTE BULUNAN = ///


GENHGİS KHAN 2 CLİENT.RAR.001 İSİMLİ DOSYADAN BAŞLAYIP GENHGİS KHAN 2 CLİENT.RAR.011 İSİME KADAR OLAN DOSYLARI İNDİRİP AYRI BİR KLASORDE TOPLAYIN

SONRA BU ADRESTEKİ PROGRAMI İNDİRİP KURUN ///

BU PROGRAMI KURDUKTAN SONRA PROGRAMI ÇALIŞTIRIN GENHGİS KHAN 2 CLİENT.RAR.001 İSİMLİ DOSYAYI SEÇİN VE ÇALIŞTIRIN CLİENTİNİZ HAZIR DURUMA GELİCEKTİR TOPLAMA İŞLEMİ BİTTİKTEN SONRA OLUŞAN DOSYAYA SAG TIKLAYIP KLASORE ÇIKART DEYİN


SONRA OLUŞAN genghis khan 2 client isimli klasore girip ordan game klasorune girip ordan Server İsimli dosyayı metin belgesiyle açın ve hamachi yada kendi ip nizi yazın ve kaydedin

Daha sonra genghis khan 2 client klasorune tekrar girip ordan Download isimli klasore girin Orda bulunan Entrance.cfg uzantılı dosyayı metin belgesiyle açın

#BEGIN
[Area]
Count=1
[Area0]
AreaInfo=KENDI SERVER İSMİNİ YAZ 2;3;0;1
AreaPing=KENDİ HAMACHİ İPNİ YAZ
ServerCount=18
ServerInfo0=KENDI SERVER İSMİNİ YAZ;1205;3;0;1;KENDİ HAMACHİ İPNİ YAZ:17712
#END



BURADA BULUNAN KISIMLARI DÜZENLEDİKTEN SONRA KAYDET DEYİN VE OYUNU BAŞLATIN....HERKESE İYİ EĞLENCELER...


----------------------------------ÇALIŞTIGINA DAİR KANITLAR----------------------------



RESİM 1 =

RESİM 2 =

RESİM 3 =

RESİM 4 =
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
TÜM SORUNLARI ÇÖZDÜM
Pandorian client kullandım diğer client hasarlı galiba
Oyuna Giriş yapılıyor alttaki resim oyundan SS Sol köşede oyuna giriş ismim yazıyor (:
8889D7.jpg


Kayıt olma işi nasıl olacak peki onuda açıklasaydın (:

Dosyalarda bulunan MySQL'de khan adlı veritabanı hasarlı.
.sql olarak cıktısını yükleye bilirmisin acaba :confused:
__________________________________________________________________
Herşey iyi güzel gitti fakat giriş yaparken server kapalı diyor
oEEYgk.jpg

OEE3ZZ.png
 
Son düzenleme:
Ben açamadım biri yardım etse biling çalışmayı durduruyo oyuna girerken şifreyi onaylada kalıyo

Turkmmo Flood Engelleme

Client dosyaları için programın linki kırık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst