berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Lıonn

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan xHamBeyLoRDx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 787

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Konu tartışmaya çekilmemesini rica ediyorum. ''LIONN'' arkadaşımızın isteği üzerine resimlerini attım. Geçmişini inkar edip bugün saygı çerçevesi dışında bulunmasından dolayı hatırlatayım dedim :)

11.jpg


22.jpg


LIONvol10bf9c.jpg


Küçük Emrah Loading :o

LIONvol2.jpg


Geçmişi unutup geçmişte sohbetin olduğu abi dediğin insanlara bugün kendini yükseltince bir hiçmiş gibi davranmak hoş değil... Dediğim gibi tartışma olmamasını rica ediyorum kendi isteği üzerine açtım.

İyi forumlar...
 
Son düzenleme:

En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar

Emeğiyle yapılmış bir çarın gitmesinden her kişi korku ve endişe duyar bu bir . 2.bir mevzu ise insanın ailevi değerlerine küfür etmeyi sıradan ve normal bir şeymiş gibi gören insanla ''hatamı anladım'' konuşması yapmak ne kadar doğruymuş şimdi daha iyi anlıyorum,bu aldığın fotoğraflada şunu anladıkki sen şuan her arkadaşının yaptığı konuşmada bir açık arayıp ilerde aram bozulursa bununla onu nasıl rezıl edebılırım diye düşünüp plan kuran bir kişiliksin. Geçmişte yapmış olduğum hataları şuan düzeltebildiysem bu benim zafere ulaştığımın delilidir fakat sen geçmiştede aynıydın şuan da aynısın. Dün gece gel ts de sohbetimizi edelim sorunumuzu orda konuşalım dedim sana fakat bekle geliyorum demene rağmen gelmedin. Fotoğraf alacak cesaretini karşımda konuşabilmen için de kullan.
Olay hakkında pek bilgim yok ama şu karelerden yaptığım çıkarıma göre sana güvenipte bunları anlatan hatta özür dileyen insanın gidip sana attığı PM'yi suistimal edip "ileride lazım olur" niyetiyle resmini çektiysen bu onun değil senin acizliğini gösterir haklı olsan dahi şu an haklı durumda olduğunu zannetmiyorum.

EDİT : 1 Dislike Kankası XD
Emeğiyle yapılmış bir çarın gitmesinden her kişi korku ve endişe duyar bu bir . 2.bir mevzu ise insanın ailevi değerlerine küfür etmeyi sıradan ve normal bir şeymiş gibi gören insanla ''hatamı anladım'' konuşması yapmak ne kadar doğruymuş şimdi daha iyi anlıyorum,bu aldığın fotoğraflada şunu anladıkki sen şuan her arkadaşının yaptığı konuşmada bir açık arayıp ilerde aram bozulursa bununla onu nasıl rezıl edebılırım diye düşünüp plan kuran bir kişiliksin. Geçmişte yapmış olduğum hataları şuan düzeltebildiysem bu benim zafere ulaştığımın delilidir fakat sen geçmiştede aynıydın şuan da aynısın. Dün gece gel ts de sohbetimizi edelim sorunumuzu orda konuşalım dedim sana fakat bekle geliyorum demene rağmen gelmedin. Fotoğraf alacak cesaretini karşımda konuşabilmen için de kullan.
 
Olay hakkında pek bilgim yok ama şu karelerden yaptığım çıkarıma göre sana güvenipte bunları anlatan hatta özür dileyen insanın gidip sana attığı PM'yi suistimal edip "ileride lazım olur" niyetiyle resmini çektiysen bu onun değil senin acizliğini gösterir haklı olsan dahi şu an haklı durumda olduğunu zannetmiyorum.

EDİT : 1 Dislike Kankası XD
 
Son düzenleme:
Emeğiyle yapılmış bir çarın gitmesinden her kişi korku ve endişe duyar bu bir . 2.bir mevzu ise insanın ailevi değerlerine küfür etmeyi sıradan ve normal bir şeymiş gibi gören insanla ''hatamı anladım'' konuşması yapmak ne kadar doğruymuş şimdi daha iyi anlıyorum,bu aldığın fotoğraflada şunu anladıkki sen şuan her arkadaşının yaptığı konuşmada bir açık arayıp ilerde aram bozulursa bununla onu nasıl rezıl edebılırım diye düşünüp plan kuran bir kişiliksin. Geçmişte yapmış olduğum hataları şuan düzeltebildiysem bu benim zafere ulaştığımın delilidir fakat sen geçmiştede aynıydın şuan da aynısın. Dün gece gel ts de sohbetimizi edelim sorunumuzu orda konuşalım dedim sana fakat bekle geliyorum demene rağmen gelmedin. Fotoğraf alacak cesaretini karşımda konuşabilmen için de kullan.

Evet tamam sensin :) Ben geçmişimi inkar etmem herşeyim ortada iyimle veya kötümle. Yaptığı şeylere yapmadım diyebilenler düşünsün... Mesajınada hak veriyorum haklısın iyi forumlar :)


:o
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst