HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Moderatör tarafında düzenlendi:
En Çok Reaksiyon Alan Mesajlar
Tebrikler. Ne boş adamsın ya karşımıza çıkamıyosun anca ismimizi yazıyosunHadi iyisin yine
Tebrikler. Ne boş adamsın ya karşımıza çıkamıyosun anca ismimizi yazıyosun
Hadi iyisin yine 
Hadi iyisin yine 
Tebrikler. Ne boş adamsın ya karşımıza çıkamıyosun anca ismimizi yazıyosunHadi iyisin yine
![]()
Bir lafında şöyle demiştin ; her vsimde senin adınıda eklicem diye
bende demiştm hodri meydan
TeşekkürlerASD:SAD:AS Hatırlattığın iyi oldu unutmustum bi el atalım biz o durumaBir lafında şöyle demiştin ; her vsimde senin adınıda eklicem diye![]()
bende demiştm hodri meydan
Teşekkürler
100 den fazla konu ismini değiştircez desene
Loncadaki herkezin en az 150 den fazla vs atmıslıgı var hallederiz güncelleriz bide 
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 18
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 189
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 125

