HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
subda çekdiği icon varmı bi kontrol et.dosyalarım mevcut ama 6.skill character penceresine gelmiyor.
simgesi yok.
varda onda sıkıntı yok bence bir yerde bişey eksik çünkü beceri yerinde + da gelmiyor yani skill de bir şey var ama ne?subda çekdiği icon varmı bi kontrol et.
Skill table.txt'nde olduğuna eminmisn ?varda onda sıkıntı yok bence bir yerde bişey eksik çünkü beceri yerinde + da gelmiyor yani skill de bir şey var ama ne?
kardeş ekledim pack dosyasında msa larda eksik varmış ondan 6.skilller hata verdiğinden olmuyormuş düzelttim ama şimdi çok daha garip hatalar vermeye başladı.Skill table.txt'nde olduğuna eminmisn ?
1. ninja oku yokken 6.skill atınca oyun kapanıyor.
2. arada rast gele oyun atmaya başladı.
ulan ne yaptım ben ya kimbilir nereler ile oynadım.


Thanks...