Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

serverime başkası giremiyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan emre231000
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 12
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

herşeyi yaptım portları açtım servere ben girebiliyorum sitee kurdum no-ip le siteyede giriliyor dışarıdanda giriliyor oyundaki kullanıcılar filan görülüyor hesaba giriş yapılıyor ama üye olmuyor o başka bi sorunda sitede sadece mysql açık diyor diyerleri kapalı diyor oyunada benden başkası giremiyor nerede hata yaptım acaba

netten kontrol et diyince sadece 3306 ve 13002 portları açık diyor program yükledim oda aynını diyor diğerleri kapalı diyor
DMZ ile ALG yide ayarladım yinede olmadı


_______________________________________________________________________________________________
güncelleme:

sorun çözülmemiştir netteki ip adresimi yazınca örneyin ip-adresim. netburadan öğrenip yazınca karekter seçme ekranına kadar başkası giriyor oyuna ondan sonra atıyor


 
Son düzenleme:
Files ile alakalı bir sorun değil o. İstediğin filesi kur yine aynı sorunla karşı karşıya kalırsın. Tek çözüm Kullandığın WAN IP adresinden birden çok alıp, bu ip numaralarından herhangi birini servera atamak.. Yani 192.168.x.x değil de atıyorum 81.173.90.78 gibi bir ip alması lazım sunucunun. Bu işlemi yapınca normal bilişim serverından farksız olur sunucu.. Dediğimi anlamışsınızdır umarım; Her internet hattına türk telekom 1 adet ip numarası tanımlamaktadır. Siz birden fazla örneğin 3 veya 4 adet statik ip alıp herhangi birini servera atamanız gerekmektedir. Ben de bu sorunu böyle çözdüm. Başka hiç bir şekilde çözümü yoktur. Şimdiye kadar ne yöntemler denendiyse hepsi başarısız olmuştur. Benden söylemesi hocam.. Bu şekilde yaparsanız herkes oyuna sorunsuz bağlanabilir, iyi forumlar dilerim..
 
Son düzenleme:
Files ile alakalı bir sorun değil o. İstediğin filesi kur yine aynı sorunla karşı karşıya kalırsın. Tek çözüm Kullandığın WAN IP adresinden birden çok alıp, bu ip numaralarından herhangi birini servera atamak.. Yani 192.168.x.x değil de atıyorum 81.173.90.78 gibi bir ip alması lazım sunucunun. Bu işlemi yapınca normal bilişim serverından farksız olur sunucu.. Dediğimi anlamışsınızdır umarım; Her internet hattına türk telekom 1 adet ip numarası tanımlamaktadır. Siz birden fazla örneğin 3 veya 4 adet statik ip alıp herhangi birini servera atamanız gerekmektedir. Ben de bu sorunu böyle çözdüm. Başka hiç bir şekilde çözümü yoktur. Şimdiye kadar ne yöntemler denendiyse hepsi başarısız olmuştur. Benden söylemesi hocam.. Bu şekilde yaparsanız herkes oyuna sorunsuz bağlanabilir, iyi forumlar dilerim..


özelden mesaj attım hocam cevabınızı bekliyorum. iyi günler.
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst