HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
1 Teşekkür Yeter 
LOCALE GÖMÜLÜ OLMADIGI İÇİN MB BÜYÜK OLDUGU İÇİN ATAMADIM
Root ve uiscript '' gerekli istek gelince paylasıcam''
Şuanlık Bu kadar

LOCALE GÖMÜLÜ OLMADIGI İÇİN MB BÜYÜK OLDUGU İÇİN ATAMADIM
Root ve uiscript '' gerekli istek gelince paylasıcam''
Şuanlık Bu kadar

Kod:
[/SIZE][/COLOR][COLOR=#333333][FONT=source_sans_proregular]https://mega.nz/#!qlxCiYDD[/FONT][/COLOR][COLOR=#D90007][FONT=source_sans_proregular]!Fb2mzC8dXrPdKYBUM0ScLy7H7JCnTDMZVJY_iXJxH4E[/FONT][/COLOR][COLOR=#ff0000][SIZE=5]
Kod:
[/SIZE][/COLOR]https://www.virustotal.com/tr/url/71216ea7e98991af2c7f6226d581d2ba513e14cc585f8e8d0f6cf04bf112f755/analysis/1465683896/[COLOR=#ff0000][SIZE=5]
Root ve uiscript '' gerekli istek gelince paylasıcam''
Bunları Paylaşmıcaksan Neden Konu Açıyorsun Bilader Gereksiz ?
LOCALE GÖMÜLÜ OLMADIGI İÇİN MB BÜYÜK OLDUGU İÇİN ATAMADIM Demişsin Bide Adam Gibi Konu Aç Yada Hiç Açma
Birde Teşekkür İstiyorsun Yüzsüzce.
@Falconxx61;
Bunları Paylaşmıcaksan Neden Konu Açıyorsun Bilader Gereksiz ?
LOCALE GÖMÜLÜ OLMADIGI İÇİN MB BÜYÜK OLDUGU İÇİN ATAMADIM Demişsin Bide Adam Gibi Konu Aç Yada Hiç Açma
Birde Teşekkür İstiyorsun Yüzsüzce.
@Falconxx61;
Moderatör tarafında düzenlendi:
böyle paylaşıcaksan hiç paylaşma
![]()
Root ve uiscript '' gerekli istek gelince paylasıcam''
Bunları Paylaşmıcaksan Neden Konu Açıyorsun Bilader Gereksiz ?
LOCALE GÖMÜLÜ OLMADIGI İÇİN MB BÜYÜK OLDUGU İÇİN ATAMADIM Demişsin Bide Adam Gibi Konu Aç Yada Hiç Açma
Birde Teşekkür İstiyorsun Yüzsüzce.
@Falconxx61;
exenin içindeki bunlar , bunlar olmadan root locale işe yaramaz, (//istediğim gibi paylaşırım , 2nize sorup sordugunu sanmıyorum ?)/
2 Nizin Teşekkürüde Bana Haramdır Konumdan Uçabilirisiniz...
exenin içindeki bunlar , bunlar olmadan root locale işe yaramaz, (//istediğim gibi paylaşırım , 2nize sorup sordugunu sanmıyorum ?)/
2 Nizin Teşekkürüde Bana Haramdır Konumdan Uçabilirisiniz...
sv nin linki varmı ?
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 24
- Görüntüleme
- 5K
- Kilitli
- Cevaplar
- 13
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 819
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 989

böyle paylaşıcaksan hiç paylaşma